Bli med på Oslo Maraton der du bor og løp med Team Craft!

Løp med Team Craft under årets Oslo Maraton!

Craft er stolt hovedsponsor til BMW Oslo Maraton, og sammen med dem ønsker vi å invitere deg til å delta på årets virtuelle utgave av Oslo Maraton 19. september!

Siden løpet blir virtuelt i år, innebærer dette at du kan delta uansett hvor du befinner deg.

Se event: https://www.facebook.com/events/631598051108256

Vil du løpe på vårt lag?

Meld deg på med Team Craft og post et bilde fra løpet.
Du velger distansen og melder deg på den du ønsker, samt påmeldingsgebyr til Oslo Maraton etc. (Se mer via link om hva som inngår i denne)
Team Craft vil gjerne ha deg med på laget!

Tagg oss med #teamcraft og @craftsportswearnor, og vær med i trekningen av treningsklær til en verdi av 3000 NOK.
Vinneren trekkes 21. september.

Hvordan melder jeg meg på?

Klikk deg inn via påmeldinglinken:

Rabattkode/vouchercode ved påmelding:
teamcraft

I år kan du sikre deg Craft sin egne Oslo Maraton kolleksjon! Se utvalget her:

Husk å ta vare på hverandre og hold to meters avstand.

Hilsen Craft-gjengen