Blått svev - Hildegun Riise les dikt av Jon Fosse til nykomponert musikk

Jon Fosse er ein unik diktar som gjev oss språk for det språklause, seier skodespelar Hildegun Riise om Fosses forfattarskap. På den forseggjorte utgjevinga "Blått svev" les ho dikt av Jon Fosse til nykomponert musikk av Benedicte Maurseth og Stein Urheim. I jubileumsåret for Jon Fosse har dei samla nokre av hans finaste dikt og gitt dei ny musikalsk innpakking. Utgjevinga kjem i ei vakkert utforma bok, med alle tekstane og biletkunst av Sissel Efjestad. Utjevinga vert lansert fredag 13. september.

I 2019 fyller Jon Fosse seksti år. Det er også tjuefem år sidan han debuterte som dramatikar og trettiseks år sidan han debuterte med romanen Raudt, svart i 1983. I jubileumsåret vert diktarskapen hans heidra både i inn- og utland. Jon Fosse skriv innanfor eit breitt spekter av sjangrar; romanar, teaterstykke, dikt, barnebøker, essay og kortprosa. Likevel er det som om alt heng saman på sitt eige, finstemte vis.

Jon Fosse skriv om fjorden, døden og kjærleiken. Den kvardagslege verda som blir dikta fram, er det berre Fosse, med sin særeigne signatur, som kan skapa. For over den finst ein stor himmel, og i alt han skriv, er det sterke band til det vestlandske.

Likevel ber litteraturen hans i seg ei menneskeleg sanning som viser seg å vera gyldig i store delar av verda.

Tekstutvalet til denne utgjevinga er det Hildegun Riise som står for. Ho har valt dikt som lenge har vore som skattar for henne, men òg tekstar som har festa seg i henne gjennom denne innspelinga; dikt som er fylte med kjærleik og lys, einsemd, død og trøyst. Med andre ord dikt som set ord på noko djupt universelt og menneskeleg.

Jon Fosse er ein unik diktar som gjev oss språk for det så å seia språklause. Hardingfelespelar og komponist Benedicte Maurseth og gitarist og komponist Stein Urheim er ansvarlege for nye musikalske tolkingar og komposisjonar til Fosses poesi.

Alle tre har òg tidlegare arbeidd med hans mangslungne tekstunivers.

Utgjevinga vert lansert med framsyningar på Det Norske Teatret, Fossedagane og Litteraturhuset i Bergen.

Framsyningar:

17. September – Det Norske Teatret Scene 2, Oslo

18. September – Det Norske Teatret Scene 2, Oslo

21. September – Fossedagane, Strandebarm

26. September – Litteraturhuset, Bergen

Andreas Risanger Meland - andreas@grappa.no / 41419089

Grappa Musikkforlag A/S ble etablert i 1983 og er i dag Norges største uavhengige plateselskap

Grappa Musikkforlag har gitt ut over tre tusen album spredt på ulike «labels». Foruten Grappa (en «label») som favner viser og pop, så utgis klassisk musikk på Simax Classics, folkemusikk og verdensmusikk på Heilo, blues og country på Blue Mood og jazz på Hubro. I tillegg samarbeider selskapet med Egmont Kids and Media om utgivelse av barnemusikk gjennom Barneselskapet. Grappa samarbeider også med Norsk Komponistforening om innspilling og utgivelse av norsk samtidsmusikk på labelene Aurora og Hemera og med Norsk Jazzforum om innspilling og utgivelse av norsk jazz på Odin. Grappa har også et tett samarbeide med Rune Grammofon og Drabant Music.

Tora Augestad er ute med ny singel22.11.2019 16:05:10 CETPressemelding

Tora Augestad sin nye singel «Gåte ved gåte» er ute i dag på Grappa Musikkforlag. I vår vant Tora Augestad sammen med Oslofilharmonien Spellemannprisen i kategorien Klassisk for albumet Portraying Passion. På hennes kommende plate, Dialogues, går Augestad helt ned i format, og presenterer et dobbeltalbum hvor hver låt er en duett sammen med musikere hun har arbeidet med gjennom de siste 20 årene. Albumet er ute om én uke, men allerede nå kan du høre smakebiten og Kari Bremnes-coveren «Gåte ved gåte». – «Gåte ved gåte» er én av hennes sterkeste låter, og har alltid fascinert meg. I denne versjonen har Erlend Skomsvoll og jeg forsøkt å gjenfortelle låten uten å miste dens nerve. Hør den her!

En hyllest til vinteren fra Erlend Viken og Frida Ånnevik22.11.2019 13:38:36 CETPressemelding

Et gammelt ord for snø - Singelslipp 22 nov Tekst av Frida Ånnevik, melodi av Erlend Viken Hør den her: https://orcd.co/etgammeltordforsno Erlend Vikens hyllest til vinteren Erlend Viken gir oss en smak av sitt første bestillingsverk «Sastrugi» med låta «Et gammelt ord for Snø». Låta er et utdrag fra et programmatisk verk som tar for seg vinteren fra første snødryss til siste slaps: en hyllest til vinteren, men også et uttrykk for bekymring for at vinteren er i endring. Et stjernelag av musikere Viken er en annerkjent folkemusiker med en sterk utferdstrang, som her gjør seg gjeldende i samarbeidet med feirede musikere fra jazz-, pop- og rock-sjangeren. Teksten til «Et gammelt ord for snø» er skrevet av Frida Ånnevik og sunget av den fremadstormende jazzstjernen Ellen Andrea Wang (vinner i Spellemannprisen 2019 i jazzkategorien med suksessbandet GURLS). Valget av tittelen Sastrugi er basert på tanken om langstrakte vidder, evighetsfølelse, ro, balanse. Et hvitt univers, der alt ser likt

Ny singel fra Gjermund Larsen Trio!22.11.2019 12:09:35 CETPressemelding

November-mørket senker seg, men Gjermund Larsen Trio presenterer kuren! «Novemberdans», komponert av Gjermund Larsen, inviterer til å danse bort novembernatta eller rett og slett legge seg ned og la seg forføre av trioens særegne, intense samspill. Denne etterlengtede singelen varmer opp til nytt album som kommer i 2020. Sjekk ut låta her: https://orcd.co/novemberdans Tidligere i november kom singelen «Kveldvals»: https://orcd.co/kveldsvals Konserter: 31.okt: Stavanger konserthus 1.nov: Kulturkirken Skåre, Haugesund 5.nov. Hilmarfestivalen, Steinkjer 25.-29. nov: Turné i fengsler på Østlandet 10.-16.jan: Tyskland 25.jan: Glogerfestspillene, Kongsberg Gjermund Larsen er uten tvil en av de mest kjente og kjære folkemusikerne i Norge. Med sin intense og sensitive feletone forfører han et bredt publikum langt utover folkemusikk-«boblen». Trioen er styrket av Sondre Meisfjord på kontrabass og Andreas Utnem på flygel. Sammen har de vunnet over Norge, resten av Norden og Tyskland i over 10 år