Black Panther: Wakanda Forever med et stjernespekket soundtrack!

I Marvel Studios sin Black Panther: Wakanda Forever – en av årets mest etterlengtede filmbegivenheter, kjemper Queen Ramonda (Angela Bassett), Shuri (Letitia Wright), M'Baku (Winston Duke), Okoye (Danai Gurira) og Dora Milaje (Florence Kasumba) for å beskytte nasjonen deres mot inngripende verdensmakter i kjølvannet av T'Challas død. Mens Wakandanerne streber etter å omfavne sitt neste kapittel, må heltene slå seg sammen med hjelp fra War Dog Nakia (Lupita Nyong'o) og Everett Ross (Martin Freeman), og gå en ny vei for kongeriket Wakanda. Filmen introduserer Tenoch Huerta Mejía som Namor, kongen av en skjult undersjøisk nasjon, og har også Dominique Thorne, Michaela Coel, Mabel Cadena og Alex Livinalli i hovedrollene.

Filmen som er regissert av Ryan Coogler, og produsert av Kevin Feige og Nate Moore hadde premiere på kino i Norge onsdag 9. november.

Fredag 28. november annonserte Rihanna sin tilbakekomst med “Lift Me Up”, en hyllest til skuespiller Chadwick Bosemans liv og ettermæle. Låten er skrevet i samarbeid med Tems, Ludwig Göransson og Ryan Coogler. I dag, fredag 11. november kommer Rihanna med et nytt tilskudd i form av "Born Again" som også er å finne på soundtracket.

Black Panther: Wakanda Forever - Music From and Inspired By ble tilgjengelig i sin helhet 4. november. Det stjernespekkede soundtracket inkluderer låter fra blant andre Rihanna, Burna Boy, Stormzy og Rema.

Emmy-, Grammy- og Oscar-vinneren Ludiwg Göransson har produsert både filmens score og soundtrack.

Hør Black Panther: Wakanda Forever – Music From and Inspired By her: https://marvelmusic.lnk.to/BPWF

Tracklist:

01. Lift Me Up Performed by Rihanna

02. Love & Loyalty (Believe) Performed by DBN Gogo, Sino Msolo, Kamo Mphela, Young Stunna and Busiswa

03. Alone Performed by Burna Boy

04. No Woman No Cry Performed by Tems

05. Árboles Bajo El Mar Performed byVivir Quintana and Mare Advertencia

06. Con La Brisa Performed by Foudeqush and Ludwig Göransson

07. La Vida Performed by Snow Tha Product featuring E-40

08. Interlude Performed by Stormzy

09. Coming Back For You Performed by Fireboy DML

10. They Want It, But No Performed by Tobe Nwigwe and Fat Nwigwe

11. Laayli' kuxa'ano'one Performed by ADN Maya Colectivo: Pat Boy, Yaalen K'uj, All Mayan Winik

12. Limoncello Performed by OG DAYV featuring Future

13. Anya Mmiri Performed by CKay featuring PinkPantheress

14. Wake Up Performed by Bloody Civilian featuring Rema

15. Pantera Performed by Alemán featuring Rema

16. Jele Performed by DBN Gogo, Sino Msolo, Kamo Mphela, Young Stunna and Busiswa

17. Inframundo Performed by Blue Rojo

18. No Digas Mi Nombre Performed by calle x vida and Foudeqush

19. Mi Pueblo Performed by Guadalupe de Jesús Chan Poot

20. Born Again Performed by Rihanna

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, TIX, Ramón, Post Malone, Ariana Grande, Dagny, Ruben, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, The Rolling Stones m.fl.

Ny musikk fra Lana Del Rey, Sam Fender & Bree Runway + KISS sin siste Norgeskonsert!9.12.2022 09:47:21 CET | Pressemelding

Onsdag 7. desember slapp Lana Del Rey singelen “Did You Know That There’s A Tunnel Under Ocean Blvd”. Låten er skrevet i samarbeid med Mike Hermosa, og produsert av Jack Antonoff, Drew Erickson og Zach Dawes. Sammen med utgivelsen av singelen annonserte også Lana sitt niende album med samme navn. Albumet slippes 10. mars 2023, og følger opp Blue Banisters og Chemtrails Over The Country Club. Alt har sin ende - det gjelder også et av verdens største rockeband! KISS feirer til neste år sitt 50-årsjubileum og det markeres med en aller siste konsert i Norge. Det legendariske rockebandet inntar Slottsfjell sitt festivalområde, Kaldnes Vest, i Tønsberg lørdag 15. juli 2023. Sam Fender gir ut live-albumet Seventeen Going Under (Live Deluxe). Albumet er en innspilling av Sams helt utsolgte konsert for 45.000 fans i London i sommer. Som Sams største konsert til dags dato, og i kjølvannet av hans enorme opptreden på Glastonbury Festival, vitnet Finsbury Park til kulminasjonen av arbeidet til en

Ny musikk fra Lewis Capaldi, Olly Murs, The Beach Boys, Quinn XCII og RM!2.12.2022 10:06:41 CET | Pressemelding

The Rolling Stones annonserer det ultimate live-albumet – GRRR Live! Metallica er tilbake! Lewis Capaldi slipper singelen “Pointless” fra hans kommende album Broken By Desire To Be Heavenly Sent. Det har vært litt av en retur for Lewis, som gikk rett til toppen av den britiske singellisten i september med comeback-låten “Forget Me" - hans tredje britiske nummer 1 hit, noe som gjør ham til den femte artisten i år til å gå rett til topps den første uken etter utgivelse. Prestasjonen setter ham i selskap med Harry Styles, Taylor Swift, Dave og Sam Smith. Olly Murs slipper sitt syvende album Marry Me. Albumet er skrevet til Murs’ kone, og inneholder blant annet den tidligere utgitte låten “Die of a Broken Heart”. The Beach Boys album, Carl and the Passions - "So Tough" og Holland, vil bli satt I fokus på Sail On Sailor-1972, et ekspansivt sett med flere nye plater og samlebokser. Settet dokumenterer og dykker dypt inn i bandets transformative og fruktbare periode på starten av 70-tallet. Q