Black Panther: Wakanda Forever med et stjernespekket soundtrack!

I Marvel Studios sin Black Panther: Wakanda Forever – en av årets mest etterlengtede filmbegivenheter, kjemper Queen Ramonda (Angela Bassett), Shuri (Letitia Wright), M'Baku (Winston Duke), Okoye (Danai Gurira) og Dora Milaje (Florence Kasumba) for å beskytte nasjonen deres mot inngripende verdensmakter i kjølvannet av T'Challas død. Mens Wakandanerne streber etter å omfavne sitt neste kapittel, må heltene slå seg sammen med hjelp fra War Dog Nakia (Lupita Nyong'o) og Everett Ross (Martin Freeman), og gå en ny vei for kongeriket Wakanda. Filmen introduserer Tenoch Huerta Mejía som Namor, kongen av en skjult undersjøisk nasjon, og har også Dominique Thorne, Michaela Coel, Mabel Cadena og Alex Livinalli i hovedrollene.

Filmen som er regissert av Ryan Coogler, og produsert av Kevin Feige og Nate Moore hadde premiere på kino i Norge onsdag 9. november.

Fredag 28. november annonserte Rihanna sin tilbakekomst med “Lift Me Up”, en hyllest til skuespiller Chadwick Bosemans liv og ettermæle. Låten er skrevet i samarbeid med Tems, Ludwig Göransson og Ryan Coogler. I dag, fredag 11. november kommer Rihanna med et nytt tilskudd i form av "Born Again" som også er å finne på soundtracket.

Black Panther: Wakanda Forever - Music From and Inspired By ble tilgjengelig i sin helhet 4. november. Det stjernespekkede soundtracket inkluderer låter fra blant andre Rihanna, Burna Boy, Stormzy og Rema.

Emmy-, Grammy- og Oscar-vinneren Ludiwg Göransson har produsert både filmens score og soundtrack.

Hør Black Panther: Wakanda Forever – Music From and Inspired By her: https://marvelmusic.lnk.to/BPWF

Tracklist:

01. Lift Me Up Performed by Rihanna

02. Love & Loyalty (Believe) Performed by DBN Gogo, Sino Msolo, Kamo Mphela, Young Stunna and Busiswa

03. Alone Performed by Burna Boy

04. No Woman No Cry Performed by Tems

05. Árboles Bajo El Mar Performed byVivir Quintana and Mare Advertencia

06. Con La Brisa Performed by Foudeqush and Ludwig Göransson

07. La Vida Performed by Snow Tha Product featuring E-40

08. Interlude Performed by Stormzy

09. Coming Back For You Performed by Fireboy DML

10. They Want It, But No Performed by Tobe Nwigwe and Fat Nwigwe

11. Laayli' kuxa'ano'one Performed by ADN Maya Colectivo: Pat Boy, Yaalen K'uj, All Mayan Winik

12. Limoncello Performed by OG DAYV featuring Future

13. Anya Mmiri Performed by CKay featuring PinkPantheress

14. Wake Up Performed by Bloody Civilian featuring Rema

15. Pantera Performed by Alemán featuring Rema

16. Jele Performed by DBN Gogo, Sino Msolo, Kamo Mphela, Young Stunna and Busiswa

17. Inframundo Performed by Blue Rojo

18. No Digas Mi Nombre Performed by calle x vida and Foudeqush

19. Mi Pueblo Performed by Guadalupe de Jesús Chan Poot

20. Born Again Performed by Rihanna

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, TIX, Ramón, Post Malone, Ariana Grande, Dagny, Ruben, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, The Rolling Stones m.fl.

Alessandra til Eurovision 2023!4.2.2023 22:11:54 CET | Pressemelding

Gratulerer til Alessandra Mele som stakk av med seieren i årets Melodi Grand Prix-finale! Alessandra avsluttet med en bemerkelsesverdig seier i kveld, og skal nå representere Norge i den internasjonale Eurovision-finalen i Liverpool i mai med låten “Queen of Kings”. Den globale TikTok-sensasjonen har hatt en enorm suksess med vinnerlåten "Queen of Kings”, som siden slipp har hatt en eksplosiv vekst og strømmer i skyhøy fart oppover listene. Den har for øyeblikket blitt strømmet over svimlende 6 millioner ganger, som den mest strømmede finalistlåten i hele Europa! Det er takket være TikTok, hvor låten går viralt i både Europa og USA, med over 72 millioner visninger og 6200 videokreasjoner. I dag ligger låten på #5 på Spotifys topplister, som den høyest plasserte MGP-låten i Norge! Som om ikke det var nok tok Alessandra i dag førsteplassen på Spotifys globale viral-liste! Tidligere denne uken inntok låten viral-listen i en rekke internasjonale territorier, deriblant som #2 i Sverige og #

Subwoolfer tar av maskene for første gang4.2.2023 21:23:46 CET | Pressemelding

I dag er Subwoolfer ute med låten ”Worst Kept Secret”, som hadde premiere under kveldens MGP-finale i Trondheim. Etter å ha levd i Eurovision-sirkuset i fjor, føltes det riktig å avsløre identiteten bak maskene der det hele begynte. Gjennom fjoråret har pressen gått langt for å prøve og avsløre identiteten til de gule ulvene. Navn som Tix og Ylvis har vært nevnt, men det er nå bekreftet at det er Ben Adams og Gaute Ormåsen som er bak Subwoolfer-duoen. “It’s been the weirdest year of our lives - and keeping ‘the worst kept secret in Norway’ has been challenging! From Alan Walker to Tix to Ylvis to other randoms, the rumour mill has been a wild ride. But we rode it. One question remains…..who is Dj Astronaut!? See you on the other side for Subwoolfer 2.0!”, sier Ben om det siste året. Subwoolfer er galaksens største band, og består av brødrene Keith og Jim. Duoen har vært aktiv i ca. 4,5 milliarder år, og har vært bosatt på månen det siste århundret. Der har de brukt tiden på å slappe av