Billie Eilish er i dag ute med tittelsangen til den kommende James Bond-filmen

Tidligere denne måneden ble det bekreftet at Billie Eilish skal fremføre tittelsangen til den kommende James Bond-filmen No Time To Die - og i dag er låten ute

Den 18 år gamle multi-platiniumselgende og grammyvinnende Billie Eilish har skrevet tittellåten No Time To Die med sin eldste bror, som hun vant Grammyprisene med, Finneas. Billie Eilish er den yngste artisten i historien som har skrevet og spilt inn en James Bond tittelsang.

“We are excited to announce that Billie and FINNEAS have written an incredibly powerful and moving song for No Time To Die, which has been impeccably crafted to work within the emotional story of the film,” Sier Michael G. Wilson og Barbara Broccoli, produsentene av No Time To Die.

Eilish selv sier “It feels crazy to be a part of this in every way. To be able to score the theme song to a film that is part of such a legendary series is a huge honor.  James Bond is the coolest film franchise ever to exist. I’m still in shock”.  FINNEAS legger til, “Writing the theme song for a Bond film is something we’ve been dreaming about doing our entire lives. There is no more iconic pairing of music and cinema than the likes of Goldfinger and Live And Let Die. We feel so so lucky to play a small role in such a legendary franchise, long live 007.”

“There are a chosen few who record a Bond theme.  I am a huge fan of Billie and FINNEAS.  Their creative integrity and talent are second to none and I cannot wait for audiences to hear what they’ve brought – a fresh new perspective whose vocals will echo for generations to come,” sier Cary Joji Fukunaga, regissøren av den kommende James Bondfilmen.

Nyheter fra Justin Bieber, Billie Eilish, Astrid S, Mio x Nick Strand, Halsey og flere14.2.2020 12:29:22 CETPressemelding

God fredag! Nye datoer for "Astrid_S:World tour part one" Billie Eilish er i dag ute med tittel låten til den kommende James Bond-filmen Endelig nytt album fra Justin Bieber, Changes Joe Hisaishi slipper best-of album og 30(!) album fra katalogen digitalt Mio x Nick Strand samarbeider med ny låt, promise Sam Smith med Stargate-produsert låt 22 år gamle Isak Danielson slapp i dag “I Don’t Need Your Love”. Låten blir å finne på hans kommende album som også vil inneholde “Part of Me”. Isak legger ut på turne i Skandinavia med start 10. mars, men før det spiller han to konserter på by:Larm i Oslo i slutten av februar. Sabrina Carpenter er tilbake med ny låt og musikkvideo. “Honeymoon Fades” er første nye låt fra Sabrina siden albumet Singular Act II fra 2019. Hun er også å se i Netflix-serien Tall Girl. Migos er ute med låten "Give No Fxk", et samarbeid med Travis Scott og Young Thug. De har også sluppet merch til låten, som man kan få tak i her. Britiske HRVY er i dag ute med singelen “ht

Endelig nytt album fra Justin Bieber14.2.2020 10:00:41 CETPressemelding

Justin Bieber slapp i dag «Changes», som er den kanadiske superstjernens femte studioalbum. Han har fått med seg artister som Post Malone, Travis Scott, Quavo, Lil Dicky, Kehlani og Clever og albumet er produsert av blant andre Poo Bear, Boi 1da og Louis Bell. «Changes» inneholder låtene «Yummy» og «Intentions», som til sammen har blitt streamet over 500 millioner ganger, og som har gjort at han igjen har blitt den mest populære artisten på Spotify globalt. Han har også gitt fansen et unikt innblikk i arbeidet med albumet via dokuserien «Justin Bieber: Seasons» på Youtube. Det er nesten fem år siden Biebers slapp albumet «Purpose», som gikk rett til topps på den norske albumlista. Albumet, som inneholdt låter som «Sorry» og What Do You Mean», har blitt streamet over 150 millioner ganger bare i Norge. I løpet av karrieren har kanadieren blitt streamet over 50 milliarder ganger på verdensbasis.

Sam Smith med Stargate-produsert låt14.2.2020 08:52:45 CETPressemelding

Sam Smith er i dag ute med den nye låten "To Die For". Låten er produsert av Stargate og Sams gode venn og samarbeidspartner Jimmy Napes og begynner med en sample fra cult-filmen Donnie Darko fra 2001. Video er også ute, se den HER. Om den nye singelen sier Smith selv: "Releasing this song is going to be a wild one – I feel like it’s from one of the deepest parts of me. I wrote this with Jimmy Napes and Stargate in LA during a time of self-discovery and heartbreak. This is for all the lonely hearts out there on another Valentine’s Day". Låten følger opp "How Do You Sleep" og Normani-samarbeidet "Dancing with a Stranger" som gikk #1 på radio hjemme. Samtidig med slipp av ny låt annonserte han også nytt album. Det nye albumet har fått tittelen To Die For og slippes 1. mai.