Billie Eilish er i dag ute med tittelsangen til den kommende James Bond-filmen

Tidligere denne måneden ble det bekreftet at Billie Eilish skal fremføre tittelsangen til den kommende James Bond-filmen No Time To Die - og i dag er låten ute

Den 18 år gamle multi-platiniumselgende og grammyvinnende Billie Eilish har skrevet tittellåten No Time To Die med sin eldste bror, som hun vant Grammyprisene med, Finneas. Billie Eilish er den yngste artisten i historien som har skrevet og spilt inn en James Bond tittelsang.

“We are excited to announce that Billie and FINNEAS have written an incredibly powerful and moving song for No Time To Die, which has been impeccably crafted to work within the emotional story of the film,” Sier Michael G. Wilson og Barbara Broccoli, produsentene av No Time To Die.

Eilish selv sier “It feels crazy to be a part of this in every way. To be able to score the theme song to a film that is part of such a legendary series is a huge honor.  James Bond is the coolest film franchise ever to exist. I’m still in shock”.  FINNEAS legger til, “Writing the theme song for a Bond film is something we’ve been dreaming about doing our entire lives. There is no more iconic pairing of music and cinema than the likes of Goldfinger and Live And Let Die. We feel so so lucky to play a small role in such a legendary franchise, long live 007.”

“There are a chosen few who record a Bond theme.  I am a huge fan of Billie and FINNEAS.  Their creative integrity and talent are second to none and I cannot wait for audiences to hear what they’ve brought – a fresh new perspective whose vocals will echo for generations to come,” sier Cary Joji Fukunaga, regissøren av den kommende James Bondfilmen.

Ny musikkvideo fra SALTI spilt inn i majestetiske omgivelser13.7.2020 16:05:20 CESTPressemelding

I går kveld hadde musikkvideoen til “Superstitious (feat. CCA Jonas)” av SALTI premiere. Videoen som er spilt inn i majestetiske omgivelser utenfor Bergen, ved Vøringsfossen og på Hardangervidda er regissert av Sigurd Fossen (Sigrid, Aurora, Kakkmadafakka). Videoen er krydret med animasjoner som gjenspeiler engler og demoner som igjen gjenspeiler SALTIs overordnede idé for debut-EPene sine. “Superstitious” handler om å være selvbevisst, ha egenkjærlighet og tro når du tviler på din egen dømmekraft. Se videoen HER! Warith Salti Mbarukaka SALTI er en 24 år gammel artist, låtskriver, produsent og DJ, opprinnelig fra Tanzania, men flyttet til Norge da han var åtte år gammel og har bodd i Vestlandets Musikkhovedstad Bergen siden den gang. Etter ti år som produsent og DJ har SALTI nå funnet mot til å skrive og fremføre egne sanger, og fokuset er nå å bygge sin egen musikkarriere som artist. "Dream come true wallah. Alltid drømt om å være en del av en slik produksjon! Gøyeste var at det ble s

Ny musikk fra Sam Smith, Juice WRLD, blackbear, The Streets, James Bay med flere10.7.2020 09:49:28 CESTPressemelding

Pressemelding: https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/legends-never-die---albumet-av-juice-wrld-er-na-klart?publisherId=6987388&releaseId=17888884 Legends Never Die - Albumet av Juice WRLD er nå klart Sam Smith spilte inn en cover av Coldplays store hit “http://open.spotify.com/album/6VnppEx0PoQpbnfTOutyaQ Fix You” for iHeart Radio Living Room Concert Sessions i mai til så gode tilbakemeldinger at denne nå på mandag ble sluppet digitalt sammen med en video. Britiske James Bay slapp i dag singelen «Chew On My Heart» med tilhørende musikkvideo. Bay slo gjennom i 2015 med debutalbumet «Chaos And The Calm”, som inneholdt hits som «Let It Go» og «Hold Back The River». I går annonserte Katy Perry coveret og tittelen på sitt kommende album Smile, som slippes 15. august. Tittelsporet ble sluppet i dag, hør låten her. Alexandra Joner er endelig tilbake med nye singelen "Like Beyoncé". Hennes nyeste singel er en fengende danselåt som oser av girl power. Gjennom hele låten kan du høre referan