Billie Eilish er i dag ute med tittelsangen til den kommende James Bond-filmen

Tidligere denne måneden ble det bekreftet at Billie Eilish skal fremføre tittelsangen til den kommende James Bond-filmen No Time To Die - og i dag er låten ute

Den 18 år gamle multi-platiniumselgende og grammyvinnende Billie Eilish har skrevet tittellåten No Time To Die med sin eldste bror, som hun vant Grammyprisene med, Finneas. Billie Eilish er den yngste artisten i historien som har skrevet og spilt inn en James Bond tittelsang.

“We are excited to announce that Billie and FINNEAS have written an incredibly powerful and moving song for No Time To Die, which has been impeccably crafted to work within the emotional story of the film,” Sier Michael G. Wilson og Barbara Broccoli, produsentene av No Time To Die.

Eilish selv sier “It feels crazy to be a part of this in every way. To be able to score the theme song to a film that is part of such a legendary series is a huge honor.  James Bond is the coolest film franchise ever to exist. I’m still in shock”.  FINNEAS legger til, “Writing the theme song for a Bond film is something we’ve been dreaming about doing our entire lives. There is no more iconic pairing of music and cinema than the likes of Goldfinger and Live And Let Die. We feel so so lucky to play a small role in such a legendary franchise, long live 007.”

“There are a chosen few who record a Bond theme.  I am a huge fan of Billie and FINNEAS.  Their creative integrity and talent are second to none and I cannot wait for audiences to hear what they’ve brought – a fresh new perspective whose vocals will echo for generations to come,” sier Cary Joji Fukunaga, regissøren av den kommende James Bondfilmen.

Bon Jovi med ny låt og politisk album21.2.2020 18:05:00 CETPressemelding

Rockelegendene i Bon Jovi er ute med den nye låten "Limitless". "Limitless" er første smakebit ut fra deres kommende album Bon Jovi 2020 som slippes 15. mai og oppmuntrer til optimisme i en ellers usikker verden. Dette er gruppas 15. studioalbum med en tittel som refererer til årets valg i USA og et cover som viser en ettertenksom Jon Bon Jovi gjemt bak solbrillene foran justisdepartementet. Albumet inneholder 10 låter og tar opp aktuelle og tøffe temaer som blant annet våpenlov, krigsveteraners problemer, rasisme, politikk og betydningen av familie. Som Jon selv sier om albumet: "It encompasses life, love and loss". TRACKLISTE: 1. Beautiful Drug 2. Unbroken 3. Limitless 4. Luv Can 5. Brothers In Arms 6. Story Of Love 7. Lower The Flag 8. Let It Rain 9. Shine 10. Blood In The Water

Nyheter fra OnklP, Halsey, Taylor Swift, Bon Jovi med flere21.2.2020 09:55:06 CETPressemelding

Astrid S annonserer samarbeid med Brett Young Rockelegendene i Bon Jovi er ute med den nye singelen "Limitless". Låten oppmuntrer til optimisme i en ellers usikker verden. Carly Rae Jepsen spiller konsert på Sentrum Scene i kveld. Hennes siste album «Dedicated» fikk veldig gode anmeldelser hos publikasjoner som Pitchfork, The Guardian, The Fader og NME. Nye singelen “Superblood Wolfmoon” fra Pearl Jams sitt neste album ble sluppet på tirsdag. Bandet annonserte singelen via sin app, der fans kan høre en liten del av sangen ved å rette mobiltelefonen mot månen. Albumet Gigaton slippes 27. mars. "Always Tomorrow" er fjerde album fra LA-duoen Best Coast bestående av Bethany Cosentino og Bobb Bruno – deres første siden California Nights fra 2015. Albumet er produsert av Justin Meldal Johnsen (Beck, Air, M83) og mikset av Alan Moulder og Rich Costley (The Jesus And Mary Chain, Beach House, Fiona Apple). Bandet turnerer i USA denne våren før de gjør tre konserter i UK. På onsdag slapp Emily B