Beyoncé slipper albumet RENAISSANCE

Etter seks år slipper Beyoncé hennes etterlengtede syvende studioalbum, RENAISSANCE.
Beyoncé – RENAISSANCE

I dag har den Grammy-vinnende, globale superstjernen Beyoncé sluppet albumet RENAISSANCE via Columbia Records/Parkwood Entertainment. Hør albumet her.

RENAISSANCE er det syvende studioalbumet fra Beyoncé og hennes første slipp siden LEMONADE fra 2016. Det nye albumet har i alt 16 spor inkludert singelen «BREAK MY SOUL», som ble spilt inn i løpet av pandemien.

“Creating this album allowed me a place to dream and to find escape during a scary time for the world,” says Beyoncé. “It allowed me to feel free and adventurous in a time when little else was moving. My intention was to create a safe place, a place without judgment. A place to be free of perfectionism and overthinking. A place to scream, release, feel freedom. It was a beautiful journey of exploration.”

Låtene er skrevet av Beyoncé sammen med en rekke artister og låtskrivere, blant annet The-Dream, Nile Rodgers, Pharrell Williams, NO ID, Raphael Saadiq, Honey Dijon, Chris Penny, Skrillex, Grace Jones og Tems.

Tracklist:

1. I’M THAT GIRL
2. COZY
3. ALIEN SUPERSTAR
4. CUFF IT
5. ENERGY (FEAT. BEAM)
6. BREAK MY SOUL
7. CHURCH GIRL
8. PLASTIC OFF THE SOFA
9. VIRGO’S GROOVE
10. MOVE (FEAT. GRACE JONES, TEMS)
11. HEATED
12. THIQUE
13. ALL UP IN YOUR MIND
14. AMERICA HAS A PROBLEM
15. PURE/HONEY
16. SUMMER RENAISSANCE

Beyoncé – RENAISSANCE

0484 Oslo

Sony Music Entertainment Norway A/S utgir bl.a. Beyoncé, Madcon, The Chainsmokers, Kygo, Alan Walker, Maria Mena, Camila Cabello, Jesper Jenset, Khalid, Rat City, Calvin Harris, Stina Talling, Miley Cyrus, HAYES, Justin Timberlake, Katastrofe, Amanda Delara, Foo Fighters, Morgan Sulele, Ina Wroldsen, Hkeem, P!nk, Lars Vaular, Bruce Springsteen m.fl.