Grappa Musikkforlag ASGrappa Musikkforlag AS

Berit Opheim og Tore Brunborg er ute med stjernespekket plate

Uttrykket i Hildo er ei blanding av musikkuttrykk frå alle dei fem musikarane, frå venstre: Stein Urheim, Tore Brunborg, Berit Opheim, Steinar Raknes og Kåre Opheim

Den fantastiske gjengen kjente og kjære musikarar, med Brunborg og Opheim i spissen, har teke utgangspunkt i ulike folketonar og slåttar frå mellom anna Voss, Sogn og Hardanger, og serverer desse i nye arrangement og med nykomponerte tema.

Hør albumet her

«Det er ei stor glede å presentere denne musikken som er gamal, kortreist musikk som etter vårt syn framleis står seg og talar til folk i dag» skriv Berit Opheim i omslagsteksten. «Uttrykket i Hildo er ei blanding av musikkuttrykk frå alle dei fem musikarane. Dette er vår måte å ”ha vit pao eige tarv” - og arv.»

«Hildo» var namnet på kyrkjeklokka som ljoma over Vossevangen frå tårnet på Vangskyrkja i gamle dagar. Det finst fleire segn og folketonar til ære for klokka, som var kjend for sin uvanlege fine og sterke klang.  På albumet vert både balladar, bånsullar, stev, barnesongar, salmar og slåttar tolka og omforma i hendene på musikantar som går «Hildo» sjølv ein høg gong når det kjem til klang og styrke.

Utgangspunktet for denne innspelinga er at Helge Skansen, tidlegare dagleg leiar ved Riksscenen i Oslo kontakta den røynde jazzmusikaren, komponisten og saksofonisten Tore Brunborg om eit samarbeid med folkesongaren Berit Opheim, båe med røter på Voss. Tore og Berit ville gjerne ha med seg gitarist Stein Urheim, bassist Steinar Raknes og trommeslagar Kåre Opheim. Prosjektet hadde première på Vossa Jazz 2018, og vart bestilt av Riksscenen og festivalen. For konserten på Voss vart prosjektet nominert til Kritikerprisen for musikk i 2018.

Frøydis Ruud

froydis@grappa.no

Hildo tar utgangspunkt i ulike folketoner og slåttar frå Voss, Sogn og Hardanger.

Frode Alnæs med vakker popmusikk om byen sin!23.7.2021 10:04:36 CEST | Pressemelding

I dag er Frode Alnæs ute med sin nye singel «Byen min». Låten er hentet fra hans kommende, norske soloalbum «Beste tia mi», som slippes vinteren 2022. En herlig innbundet folkelig melodi, med en hyllest til alle de flotte bygde- og bysentrene rundt om i landet - og de som bor der. Lytt til låta HER - «Uansett hva som skjer med byen du er født og oppvokst i, og selv om du for lengst har flyttet derfra, vil du elske den på godt og vondt. Dette handler om en person som har vært borte en stund, og som kommer tilbake og ser at mye er forandret. At det er mye forfall, og viktige landemerker og hus er plutselig borte og revet, og ofte erstattet av nye ting. Sentrum er utarmet, butikker legges ned og viktige sentrumsfunksjoner legges til nærmeste kjøpesenter. Men - folket er det samme! Det er det som gjør at man elsker byen sin.» - Frode Alnæs Frode Alnæs, som alltid har vært glad i folkelig og vakker popmusikk gir oss nå en smakebit på albumet som kommer. Denne låten er også slik – vakker pop

Flukten - "Velkommen håp" - singel ute i dag!18.6.2021 10:33:52 CEST | Pressemelding

Flukten skapte stor ståhei koronahøsten 2021, etter at dei hadde sin debutkonsert på Nasjonal Jazzscene. Blant anna skreiv kritikarane: «er det noen banddebuter som virkelig har satt merker i sjel og hjerte er det denne.» Bandet, beståande av dei profilerte musikarane Hanna Paulsberg, Hans Hulbækmo, Marius Klovning og Bárður Reinert Poulsen, kjem endeleg med første smakebit frå albumet som kjem i september 2021.