Bergman & Beving AB: The Annual Report for 2019/2020 has been published

The Annual Report for 2019/2020 has been published

Bergman & Beving’s Annual Report for the financial year 1 April 2019–31 March 2020 has been published on the company's website today where it can be downloaded as a PDF version.

Stockholm, 10 July 2020

Bergman & Beving AB (publ)

For further information, please contact:
Peter Schön, CFO, phone no.: +46 70 339 89 99

This information is information that Bergman & Beving AB (publ) is obliged to make public pursuant to the Securities Markets Act. The information was submitted for publication at 3.00pm CET on 10 July 2020.

Bergman & Beving owns and refines companies that develop and market strong brands for professional users in industry and construction, mainly in the Nordic region, the Baltic States and Poland. Bergman & Beving aims to enable successful product companies to take the next step and become leading brands in their categories. The Group currently has some 20 brands, about 1,000 employees and revenue of approximately SEK 4 billion. Bergman & Beving is listed on Nasdaq Stockholm. Read more on the company’s website: www.bergmanbeving.com.

Attachment

About GlobeNewswire

Subscribe to releases from GlobeNewswire

Subscribe to all the latest releases from GlobeNewswire by registering your e-mail address below. You can unsubscribe at any time.

Latest releases from GlobeNewswire

Mandalay Resources tillkännager planerat lanseringsdatum för resultatrapporten för andra kvartalet 2020 samt konferenssamtal7.8.2020 13:06:34 CESTPressemelding

TORONTO, Aug. 07, 2020 (GLOBE NEWSWIRE) -- Mandalay Resources Corporation (”Mandalay” eller ”bolaget”) (TSX: MND, OTCQB: MNDJF) tillkännagav idag att andra kvartalets resultatrapport kommer att släppas efter marknadens stängning den 12 augusti 2020. Därefter kommer ett konferenssamtal att hållas med Dominic Duffy, President och Chief Executive Officer på Mandalay, för investerare och analytiker den 13 augusti 2020 klockan 8.00 (Tononto-tid). Analytiker och intresserade investerare inbjuds att delta genom att använda följande uppringningsnummer: Deltagarnummer: +1 201 689 8341Deltagarnummer (avgiftsfritt): +1 877 407 8289Konferens-id:13708185 En inspelning av konferenssamtalet kommer att finnas tillgänglig till kl. 11.59 (Toronto -tid), den 27 augusti 2020, och nås på följande uppringningsnummer: Repris avgiftsfritt uppringningsnummer: +1 877 660 6853Repris-id: 13708185 Mer information: Dominic Duffy President och Chief Executive Officer Edison Nguyen Manager, Analytics och Investor Rel

Result of Riksbank reversed auctions SEK bonds7.8.2020 10:07:00 CESTPress release