Samferdselsdepartementet

Belønningsavtale: Buskerudbyen får 160 millionar kroner til kollektivtransport, sykkel og gange

Del

- Regjeringa bidreg no med 160 millionar kroner for at folk i Buskerudbyen kan få ein enklare reisekvardag. Skal fleire velje å gå, ta buss eller sykle må vi legge til rette for at det vert enklare og at dei får eit forbetra tilbod. Difor tilbyr regjeringa no eit betydeleg beløp for transportløysingar i Buskerudbyen, seier samferdselsminister Jon Georg Dale.

Buskerudbyen får no tilbod om ein ny belønningsavtale på til saman 160 millionar kroner for perioden 2020-2021. Midlane vert fordelt med 80 millionar kroner i 2020, og med same beløp i 2021.

Målet med avtalen er at det skal bli betre framkome, miljø og helse i Buskerudbyen (Buskerud fylkeskommune, Drammen kommune, Lier kommune, Kongsberg kommune, Nedre Eiker kommune og Øvre Eiker kommune). Pengane skal mellom anna gå til betre kollektivtransport, inkludert betre pendlarparkering og knutepunkt.

I avtaleperioden skal det vere nullvekst i persontransporten med bil. Målsettinga for trafikkutvikling skal nås gjennom tiltak som fremjar kollektivtransport, sykkel og gange, arealpolitiske verkemiddel, parkeringspolitikk og ytterligare samferdselssatsing.

Pengane skal ikkje erstatte midlar frå lokale myndigheiter.

Nøkkelord

Om Samferdselsdepartementet

Samferdselsdepartementet
Samferdselsdepartementet
Akersgata 59 (R5)
Oslo

22 24 90 90http://sd.dep.no

Samferdselsdepartementet har det overordnede ansvaret for rammevilkår for postvirksomheten, for luftfarts-, veg- og jernbanesektoren, for riksvegferjene, kystforvaltningen og havne- og sjøtransportpolitikken.

Følg saker fra Samferdselsdepartementet

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Samferdselsdepartementet på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Samferdselsdepartementet

Belønningsmidlar og byvekstavtaler: Nullvekst skal målast på ein ny måte11.12.2019 12:45:52 CETPressemelding

Samferdselsdepartementet har bestemt at nullvekstmålet framover skal målast på ein ny måte. Det skal framleis vere nullvekst i personbiltrafikken med ein årlig vurdering av utviklinga. Trafikkutviklinga skal no målast over tre år der ein må ha netto nullvekst i personbiltrafikken i perioden. Nullvekstmålet er ein viktig del av byvekstavtaler og andre ordningar der staten bidreg til å finansiere lokale tiltak for betre framkome, kollektivtrafikk, sykkel og gange.

Utvalg skal se på inntektsgrunnlaget i bomringer i framtiden10.12.2019 08:30:00 CETPressemelding

- Gjennom regjeringspartienes bompengeavtale skal regjeringen bruke om lag 18,5 milliarder kroner for å redusere bompengene de neste 10 årene. Samtidig ser vi store endringer i bilpark og bilbruk, spesielt i og rundt de største byene. Nå skal et utvalg se nærmere på hvordan disse endringene påvirker bompengeinnkrevingen, basert på føringene i bompengeavtalen, sier samferdselsminister Jon Georg Dale.

I vårt presserom finner du alle våre siste saker, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom