Avicii - TIM

When Tim Bergling passed away on April 20, 2018, he was close to completing a new album. He left behind a collection of nearly finished songs, along with notes, email conversations and text messages about the music.

The songwriters that Tim was collaborating with on this album have continued the process to get as close to his vision as possible.

Since Tim's passing, the family decided not to keep the music locked away – instead they wanted to share it with his fans all around the world.

The single ”SOS” will be released on April 10 and the album, titled ”TIM”, on June 6.

Avicii's net proceeds from the album will go to the nonprofit Tim Bergling Foundation and the purposes it will work for, among other things, to prevent mental illness and suicide.

With love,

Team Avicii

Bon Jovi med ny låt og politisk album21.2.2020 18:05:00 CETPressemelding

Rockelegendene i Bon Jovi er ute med den nye låten "Limitless". "Limitless" er første smakebit ut fra deres kommende album Bon Jovi 2020 som slippes 15. mai og oppmuntrer til optimisme i en ellers usikker verden. Dette er gruppas 15. studioalbum med en tittel som refererer til årets valg i USA og et cover som viser en ettertenksom Jon Bon Jovi gjemt bak solbrillene foran justisdepartementet. Albumet inneholder 10 låter og tar opp aktuelle og tøffe temaer som blant annet våpenlov, krigsveteraners problemer, rasisme, politikk og betydningen av familie. Som Jon selv sier om albumet: "It encompasses life, love and loss". TRACKLISTE: 1. Beautiful Drug 2. Unbroken 3. Limitless 4. Luv Can 5. Brothers In Arms 6. Story Of Love 7. Lower The Flag 8. Let It Rain 9. Shine 10. Blood In The Water