AVIA Produksjon

AVIA lanserer videoinnhold til fast månedspris

Filmproduksjonsbyrået AVIA lanserer nyheten AVIA Hub! AVIA Hub er helt ny tjenestemodell som skal forenkle bestillingsprosessen og sikre at bedrifter får alt videoinnholdet de trenger til en fast månedspris. Det håper AVIA skal gi markedsførere mer tid til å jobbe kreativt.

Som et svar på økende press på bedrifter, til å produsere strategisk kvalitetsinnhold i et stadig økende antall kanaler og digitale flater, lanserer AVIA nyheten AVIA Hub som skal sikre bedrifter alt videoinnholdet de trenger, til en fast månedspris. Til prisen av det som tilsvarer en månedslønn vil kunde få et eget team, med talentfulle kreatører fra flere enn ti fagfelt – filmskapere, animatører, regissører, streaming produsent, drone og mer. En helhetlig plan og dedikert prosjektleder skal sikre videoinnhold til alle kundens kanaler.

«Vi erfarer at både vi og kunde sparer mye tid på at vi har et etablert forhold, der kunde og det kreative teamet blir godt kjent. Regissører, filmskapere, animatører og andre har det til felles at de motiveres av å føle et eierskap til kundens prosjekter og får anerkjennelse for arbeidet de gjør. Gjennom en fast avtale får kunde et team som bryr seg litt ekstra, samtidig gir det reduserte kostnader og enklere bestilling. Vi vet av erfaring at dette er noe våre kunder finner attraktivt.» sier daglig leder Deniz Huseby.

Arbeidsmodellen er utviklet for å gi bedrifter mulighet til å effektivisere bestillingsprosesser ved å omgå stadige oppstartsmøter, gjentakende brief og andre formaliteter som kreves for hvert prosjekt. Med AVIA Hub skal markedsavdelingen være sikret videoinnhold hele året, og få mer tid til å jobbe med det kreative.

AVIA har siden oppstarten i 2014 hatt en forretningsmodell der alle kreative fagfelt er representert internt i selskapet gjennom faste ansettelser, fremfor innleie som er normen i bransjen. Det har bidratt til at AVIA i dag har et av landets sterkeste fagmiljøer for filmproduksjon til næringslivet. Det er dette miljøet som muliggjør en slik tjenestemodell, der kunden har et fast team med spennende kreatører fra ulike fagfelt.

I begynnelsen vil det kun være plass til et fåtall nye kunder i AVIA Hub, for å sikre at hver kunde får den dedikasjonen dette krever.

For å se denne videoen, må du gi ditt samtykke øverst på denne siden.Videokanal

Om AVIA Produksjon

AVIA Produksjon
Stockfleths gate, 51A

AVIA er et kreativt produksjonsbyrå som lager film og visuelle kampanjer på oppdrag fra byrå, bedrift og det offentlige. Vi mener at reklame, markedsføring og visuelle kampanjer har et stort potensiale til å påvirke menneskers liv, valg og holdninger. Vi vil ikke bare at filmen skal bli sett, men at den skal skape et inntrykk, en genuin reaksjon. Vår nye tjeneste AVIA Hub skal gjøre det enda enklere å produsere strategisk kvalitetsinnhold i et stadig økende antall kanaler og digitale flater.

Følg pressemeldinger fra AVIA Produksjon

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra AVIA Produksjon på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.