Autollecom Oy aloittaa Maxus-sähköautojen jälleenmyynnin Tuusulassa, Kuopiossa ja Vantaalla

Autollecom Oy on tullut autokaupan alalla tunnetuksi vahvasta panostuksestaan käytettyjen autojen verkkokauppaan ja leasingiin. Nyt Autollecom Oy aloittaa uusien sähköautojen kaupan Maxus-jälleenmyyjänä Tuusulassa, Kuopiossa ja Vantaalla.

Maxus jatkaa Suomen jälleenmyyjäverkostonsa laajentamista. Laajentumista tukevat jatkuvasti kasvava sähköisten Maxus-henkilö- ja -pakettiautojen mallisto sekä yleinen sähköautojen lisääntyvä suosio. Esimerkiksi pian lanseerattava uusi Euniq 6 Grand SUV sähköinen katumaasturi ja e-Deliver 9 sähköinen 1+8 paikkainen bussi korostavat jatkuvasti laajentuvaa Maxus-mallitarjontaa.

”Siirrymme autoalan toimijana täysin uudelle tasolle aloittamalla uusien Maxus-sähköautojen merkkiliikkeenä nyt Tuusulassa, Kuopiossa ja Vantaalla. On hienoa päästä tarjoamaan yhtä Suomen laajinta sähköajoneuvojen valikoimaa sekä yksityis- että yritysasiakkaillemme. Samalla pääsemme hyödyntämään suosittuja leasing-tuotteitamme ja palvelujamme Maxus-mallivalikoiman parissa”, sanoo Autollecom Oy:n toimitusjohtaja Niklas Nukari.

”Uskomme Autollecom:in potentiaaliin olla vahva toimija Tuusulan, Kuopion ja Vantaan talousalueiden autokaupan sähköistämisessä. Autollecom:in kova panostus verkkokauppaan yhdistäen siihen myös perinteisiä myymälöitä on osoittautunut menestyksekkääksi konseptiksi. Sähköajoneuvojen autoverottomuus sekä tämän vuoden alusta voimaan tulleet hankintatuet myös sähköisille hyötyajoneuvoille tekevät laajasta mallistostamme entistäkin houkuttelevamman”, sanoo Maxus Suomen toimitusjohtaja Christer Stahl.

Maxus-jälleenmyyjät löytyvät Suomessa jo Helsingistä, Vantaalta, Turusta, Tampereelta, Pirkkalasta, Jyväskylästä, Seinäjoelta, Oulusta, Lahdesta ja Ahvenanmaalta.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta RSA