Augustnyheter fra IKEA

Høsten er like rundt hjørnet, og det er en fin mulighet tilå starte på nytt. Det er en mulighet til å organisere hjemmet og utnytte den begrensede plassen på en smartere måte med nøye utvalgte møbler med flere funksjoner. Det er også en fin anledning til å investere i en god natts søvn, slik at du kan våkne frisk og uthvilt.

I august lanserer vi enrekke senger, fra ei kledd seng med utrolig komfort til plassbesparende løsninger for både søvn og oppbevaring. Vi har også ei ny køyeseng og loftseng til barnerommet, mens stua kan glede seg over en ny sovesofa og hvilestol.
Skap liv med de nye sengesettene og de andre tekstilene våre.
Denne lanseringen leker med uttrykksfulle mønstre, matchende farger og kontrasterende materialer.Av andre høydepunkter kan vi nevne en spisestuestol medpolstret sete og rygg, et servise laget av plantebasert plast, et lekekjøkken til barn og ei barnekokebok.
Alt i alt ser høsten lys ut!
Les mer i vedlagte pressekit. Bilder finner du i mediebanken.

IKEA + LEGO27.8.2020 09:00:00 CESTPressemelding

Lek, vis frem og lek litt til: IKEA® og LEGO Group introduserer BYGGLEK – en kreativ løsning som handler om både lek og oppbevaring. IKEA of Sweden AB og LEGO Group avdekker i dag det etterlengtede utfallet av samarbeidet. De to selskapene har slått seg sammen for å skape en leken oppbevaringsløsning som heter BYGGLEK. Den nye BYGGLEK tar sikte på å oppmuntre til lek og gjøre oppbevaring mer moro i hjemmet, og består av en rekke bokser med LEGO®-knotter og et spesielt sett av LEGO®-klosser. BYGGLEK-kolleksjonen blir solgt på IKEA-varehus og IKEA.no fra 6. oktober.

RÅVAROR13.8.2020 12:24:24 CESTPressemelding

RÅVAROR er en ny kolleksjon fra IKEA som er fleksibel, funksjonell, bærekraftig og enkel å flytte rundt på. Endring er konstant- nå mer enn noen gang. Et hjem som enkelt kan tilpasses ny livssituasjon og behov er viktig. Med kolleksjonen, RÅVAROR, kan du det. IKEAs designere har skapt denne kolleksjonen av multifunksjonelle møbler med god kvalitet som gir deg mulighet å innrede små rom på en koselig måte og som gir følelsen av et hjem, uansett hvor du bor.