Astrid S overrasker med ny EP i natt

Ved midnatt slipper Astrid S en splitter ny EP, «Down Low». EP´en, som består av fire nedstrippede og personlige låter, markerer slutten av hennes utsolgte «Stripped Down Tour», som har strukket seg gjennom Europa og USA.

Hør «Down Low» HER!

Om EP´en sier Astrid:

«Down Low» er en nedstrippet samling av låter som er inspirert av «Stripped Down Tour». Eller motsatt om du vil.

Jeg hadde noen gamle demoer som jeg ville gi ut og bestemte meg for å prøve å ferdigstille dem og har brukt masse tid i studio med Eivind Helgerød (produserte Emilie Nicolas) i sommer. Jeg ble også så inspirert av prosessen at jeg skrev «Years» og «Favorite Part Of Me»

Vi har spilt flere av låtene på turnéen, og det har vært utrolig spesielt å se publikums reaksjon. «Down Low» er en veldig genuin EP og føles nær mitt ståsted som låtskriver og artist i dag. Jeg er veldig stolt av den.

Astrid S annonserer overraskelsesprosjektet i forbindelse med sin utsolgte London-konsert i Hoxton Hall i kveld.

Tracklist:

1. Down Low

2. Favorite Part Of Me

3. Sidelove

4. Years

«Down Low» er Astrid´s andre EP-utgivelse i 2019, og følger opp «Trust Issues» fra forrige måned, som inneholder to nye låter i tillegg til de tidligere singlene «The First One», «Emotion» og «Someone New».

Foto: Janne Rugland

Ny musikk fra Ylva, Beck, CLMD, Katy Perry med flere.18.10.2019 12:49:20 CESTPressemelding

Stjerneskuddet Ylva er tilbake med ny singel! https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/clmd-og-tungevaag-har-teamet-opp-pa-deres-nye-singel-dance?publisherId=6987388&releaseId=17872898 CLMD og Tungevaag har teamet opp på deres nye singel «DANCE»! Beck ute med nye singelen "Uneventful Days" Øystein Hegvik kan stolt krone seg med tittelen “vinner av Idol 2018” etter å ha blitt stemt frem som seernes favoritt. Hans forrige singel "Before I Go" har passert over 4 millioner streams siden den ble sluppet og Øystein er i dag klar for å slippe sin nye låt “Dancing When You're Gone”. “Dancing When You’re Gone” er en majestetisk ballade som forteller historien om å la de negative tingene være igjen i fortiden og se framover. Låten drar assosiasjoner til Lewis Capaldis hjerteskjærende tekster og melodiske landskap, og er det perfekte soundtracket til høsten. Katy Perry slapp låta “Harley’s In Hawaii” på onsdag, se den kule videoen her. Katy er om dagen i studio og skriver på nytt material. Vi k

Nyhetsbrev fra Universal Music11.10.2019 11:38:04 CESTPressemelding