Astrid S klar med ny EP: Trust Issues

Foto: Janne Rugland

Astrid S er i dag klar med utgivelsen av sin nye EP, «Trust Issues», som inkluderer den splitter nye «Doing To Me».

EP´en har fem spor, blant annet tidligere utgitte «Someone New», «Emotion» og «The First One», i tillegg til tittel-sporet «Trust Issues».

Hør EP'en HER!

Om EP'en sier Astrid:

- Denne EP’en er en samling av låter jeg har laget og gitt ut det siste året, med to nye låter. Dette er for alle som venter på at jeg skal gi ut et album - som jeg jobber på nå. For å gi en slags smakebit. Jeg håper dere liker disse låtene!

«Doing To Me» er produsert av TMS og The Monsterz & Strangers (Selena Gomez, Kylie Minogue, Rita Ora) og skrevet sammen med blant annet Wayne Hector (Nicki Minaj, One Direction) og Eyelar (Charli XCX, Tinashe).

Neste måned reiser Astrid S ut på sin utsolgte “Stripped Down Tour” i UK, Europa og USA.

Se tracklist for EP’en nedenfor:

1. Doing To Me
2. Trust Issues
3. Emotion
4. Someone New
5. The First One

Astrid S har akkumulert over en milliard lyttestreams med hitlåter som “Hurts So Good”, “Think Before I Talk”, “Such A Boy” og sist, “The First One”.

Foto: Janne Rugland
Stripped Down Tour
Trust Issues EP

Bon Jovi med ny låt og politisk album21.2.2020 18:05:00 CETPressemelding