Arif slipper "Hvem Er Hun"

Arif følger opp "Eskimoblod" med "Hvem Er Hun", en låt for alle som leter etter den rette.

Mye har skjedd siden Arif laget klassikeren “HighEnd / Asfalt”- han har vunnet Spellemann, fått over 100 millioner streams, samarbeidet med Høyer om en kleskolleksjon og solgt ut Oslo Spektrum. Det siste året har han spilt konserter i hele landet, og i slutten av mai slapp han singelen «Eskimoblod», første låt ut fra hans kommende album. Nå slipper han «Hvem Er Hun» 28. juni via Nora Streams, produsert av Kastel og Filip Kollsete. Låta er allerede listet på P3X og «Ukas låt» på NRK P3.

«En låt for alle som leter etter den rette» - Arif

I disse tider er Arif en av stadig færre artister som velger å blottlegge seg gjennom kunsten sin, og ikke nødvendigvis gjennom sosiale medier og rampelyset. En historieforteller fordi han faktisk har noe på hjertet.

«Hvem Er Hun» er ute 28. juni via Nora Streams.

Hør George Michaels musikk i årets julefilm!10.10.2019 10:30:00 CESTPressemelding

Sony Music er mer enn begeistret over å kunne presentere soundtracket til Universal Pictures' etterlengtede romantiske julefilm, Last Christmas, inspirert av musikken til George Michael og Wham!. Filmen, som er regissert av Paul Feig og skrevet av Academy Award®-vinner Emma Thompson, har stjerner som Emilia Clarke (Game of Thrones), Henry Golding (Crazy Rich Asians), Michelle Yeoh og Thompson selv, på rollelisten. Last Christmas-soundtracket byr, i tillegg til hitlåten filmen har sitt navn fra, på hele 13 av George Michaels mest populære låter fra hans år som soloartist samt en helt ny låt, skrevet og produsert av George Michael før han gikk bort. Soundtracket slippes 8. november (digitalt og CD) og 15. november (vinyl). Filmen kommer på norske kinoer 8. november! Om soundtrack og bakgrunn for filmen Filmen Last Christmas ble til etter at den anerkjente, britiske filmprodusenten David Livingstone snakket om sin kjærlighet for Wham!s (George Michael og Andrew Ridgeley) ikoniske hit «Las