Arif slipper "Hellig"

Tidligere i år slapp Arif EP-en «BluesBrutterne» med Stig Brenner, men nå er Arif er for første gang siden 2019-albumet «Arif i Waanderland» tilbake med helt egen musikk. Første låt ut er kjærlighetserklæringen «Hellig», produsert av Askjell Solstrand og Marcel Basima.

«Jeg har ikke en crazy video, ikke et eget univers, ikke et dybdeintervju, ikke et vilt stunt, bare en låt om kjærlighet. For når alt kommer til alt er det livet handler om kjærlighet. Alt det andre kommer kanskje senere <3» - Arif

Siden han ble kåret til årets Urørt i 2013 har Arif rukket å bli en av landets mest kritikerroste og populære artister. Han har siden den gang gjort mye, inkludert utsolgte turneer, listesuksess, TV-opptredener, nominasjoner og solgt til platina. Vinteren 2022 fikk vi gleden av å bli bedre kjent med personen bak låtene, da Arif var med i det folkekjære programmet «Hver gang vi møtes» på TV2.

«Hellig» er ute fredag 03.juni.

Rat City er tilbake med "Lucky Luke"!23.6.2022 09:34:32 CEST | Pressemelding

Stjernelaget Rat City slo gjennom med et brak da de slapp den spellemannsnominerte singelen Kind of Love med Isak Heim i 2019, og som per i dag har drøye 40 millioner streams. Siden har produksjons- og låtskriverteamet pumpet ut hits på løpende bånd, både i det audiovisuelle prosjektet Rat City, og for andre artister. Dagny, Kiesza og Ruben er blant de som har fått god drahjelp av Rat City på noen av sine største hit-låter.

Hkeem slipper "Jetter"!23.6.2022 09:25:47 CEST | Pressemelding

Hkeem er kun 24 år gammel, men har allerede passert 100 millioner streams, stått på noen av landets største scener og vunnet to Spellemannspriser. Tidligere i år slapp han «Se hvor vi er nå» - en låt der Hkeem ser tilbake på det han har oppnådd og veien dit, og «Gi meg» - en låt som tar opp viktigheten av å gi seg selv tiden det tar å bearbeide ting man går gjennom. Nå er han klar med «Jetter» - en sommerlig låt som handler om at «hun» - etter at man har tatt avstand og samtidig oppnådd noen ting på veien, plutselig vil komme tilbake.