Arif og Stig Brenner slipper "Gutter Snakker Aldri Sammen"

Arif og Stig Brenner går langt tilbake og har siden starten av karrieren i 2014 jobbet tett sammen og gitt ut hitlåter som «Bulmers» og «BBB», i tillegg til det Spellemann-nominerte prosjektet MARS med Karpe. Som duo har de turnert, fylt de største festivalscenene i landet og solgt ut Oslo Spektrum sammen.

Etter å ha figurert sammen på TV-skjermen på «Hver Gang Vi Møtes» fikk to av landets største hiphop/rnb-artister lyst til å dra i studio og ha det litt gøy sammen igjen. Resultatet av overskuddsprosjektet ble en samling låter, der «Gutter Snakker Aldri Sammen» er første låt ut.

«Vi hadde lyst til å si noe om at vi gutter er altfor dårlig på å snakke sammen. Altfor ofte sier vi bare «det går bra» når venner spør, selv om det kanskje ikke er tilfellet. Vi kan selv bli bedre på å bare snakke, være ærlig mot oss selv og andre» - forteller Arif og Stig

Låten er produsert av Benjie og Marcel Basima.

«Gutter Snakker Aldri Sammen» er ute 8. april.