Arif og Stig Brenner er tilbake

Arif og Stig Brenner er tilbake og slipper «Kattepus» fredag 29. oktober.

«BBB er tilbake! Vi hitter different! Vi er glad for å kunne gi ut denne tunge og søte bangeren og Askjell og Filip knuste det som vanlig. Gleder oss til å slippe mer» - Arif og Stig Brenner

Arif og Stig Brenner går langt tilbake og har siden starten av karrieren i 2014 jobbet tett sammen og gitt ut hitlåter som «Bulmers» og «BBB», i tillegg til det Spellemann-nominerte prosjektet MARS med Karpe. Som en duo har de turnert, fylt de største festivalscenene i landet og solgt ut Oslo Spektrum sammen. På nyåret er de begge på TV-skjermen i «Hver Gang Vi Møtes». Batman og Bane har funnet sammen igjen og slipper nå «Kattepus», en liten smakebit på hva vi har i vente.

«Kattepus» er ute fredag 29. oktober.

Adele slipper albumet 3019.11.2021 12:30:00 CET | Pressemelding

30, det nye albumet fra den globale superstjernen Adele er nå ute overalt. Det etterlengtede albumet kommer i kjølvannet av singelen «Easy On Me», som har holdt førsteplassen på den amerikanske hitlisten Billboard Hot 100 siden den ble sluppet for fire uker siden. I Norge har den vært nummer en i tre av fire uker og har allerede streamet til gull. Sporet har slått streaming-, radio- og hitliste-rekorder verden over. Adele hadde også premiere på låtene «I Drink Wine», «Hold On» og «Love Is A Game» via TV-spesialen Adele One Night Only. TV-spesialen ble det mest sette underholdningsprogrammet i USA i år og trakk flere seere enn Oscar-utdelingen. I Norge kan man se det i sin helhet på NRK 1, fredag 26. november klokken 23:15. 30 har blitt utropt av kritikere som Adeles, til dags dato, beste album. Rolling Stone skriver «Adele has never sounded more ferocious» i deres 5-stjerners anmeldelse av platen. Videre forteller de at 30 er det beste Adele-albumet til nå. Variety sier seg enig og bes