Ariana Grande ute med albumet Sweetener

Superstjernen Ariana Grande er i dag klar med sitt fjerde studioalbum SweetenerDet svært etterlengtede albumet inneholder hits som «No Tears Left To Cry», «The Light Is Coming» og nåværende singel «God Is A Woman». Sistnevnte ble sluppet samtidig med en musikkvideo regissert av Grammy-vinnende regissør Dave Meyer, som også har regissert musikkvideoene til «The Light Is Coming» og  «No Tears Left To Cry». Sammen har alle tre videoer over 600 millioner visninger på VEVO.

I tillegg til flere godbiter som blant andre «Breathing» og «Sweetener», inneholder Sweetener samarbeid med Nicki Minaj, Pharrell Williams og Missy Elliott, med produksjoner og låtskriverbidrag fra blant andre Pharrell Williams, Savan Kotecha og svenskene Max Martin, Ilya og Rickard Göransson.

Siden albumdebuten Yours Truly i 2013, har Ariana Grande i en alder av 24 vokst frem som en av verdens aller største popartister, med sine praktfulle vokaler og et blomstrende komisk talent. Etterfølgeren My Everything (2014) inneholdt monsterhits som «Problem» og «Break Free». Arianas forrige album Dangerous Woman gikk i likhet med forgjengeren til topps i Norge, USA og en rekke andre land.

Se full tracklist nedenfor:

1. raindrops (an angel cried)
2. blazed ft. Pharrell
3. the light is coming ft. Nicki Minaj
4. R.E.M
5. God is a woman
6. sweetener
7. successful
8. everytime
9. breathin
10. no tears left to cry
11. borderline ft. Missy Elliott