Ariana Grande slipper albumet positions!

Foto: Dave Meyers

Superstjernen Ariana Grande er i dag ute med sitt nye album positions.

Hør albumet HER!

Albumet inkluderer den nylig utgitte singelen "positions". Med låten slapp Grande en musikkvideo, som er regissert av stjerneregissør Dave Meyers. Grande har tidligere samarbeidet med Meyers på "No Tears Left To Cry" og "God Is A Woman".

positions, som blir det sjette albumet i rekken, inneholder bidrag fra artistkollegaer The Weeknd, Doja Cat og Ty Dolla $ign. Albumet er hovedsakelig produsert av Tommy “TBhits” Brown i tillegg London On Da Track, Scott Storch, Mr. Franks, Murda Beatz og The Rascals.

Siden albumdebuten Yours Truly i 2013, har Ariana Grande vokst frem som en av verdens aller største popartister, med sine praktfulle vokaler og et blomstrende komisk talent. I Norge har Grande toppet VG-lista med fire av sine fem album, inkludert «thank u next» fra 2019 som har blitt streamet over 60 millioner ganger i Norge.

Tidligere i år ga hun ut duetten "stuck with u" med Justin Bieber og samarbeidet også med Lady Gaga på singelen "Rain On Me".

Tracklist:

1. shut up
  2. 34+35
  3. motive feat. Doja Cat
  4. just like magic
  5. off the table feat. The Weeknd
  6. six thirty
  7. safety net feat. Ty Dolla $ign
  8. my hair
  9. nasty
  10. west side
  11. love language
  12. positions
  13. obvious
  14. pov

Ny musikk fra TIX, Lil Baby, YUNGBLUD, Juice WRLD, Greta Van Fleet med flere!4.12.2020 10:06:39 CETPressemelding

Grammy-nominerte Lil Baby slipper to nye låter! Ny musikk fra TIX - Jul i Karantene Lang Lang International Music Foundation holder virtuell konsert The Weeknd, en av de mest suksessfulle artistene for vår generasjon, er ute med en remix av superhiten “Blinding Lights” ft. Rosalia. Denne uken havnet han på andreplass over de mest strømmede artistene på Spotify i Norge i 2020, kun slått av TIX. "Blinding Lights" er den nest mest spilte låten på Spotify i 2020. Superstjernen er bekreftet til Pepsi Super Bowl LV Halftime Show på CBS. Kampen blir spilt på Raymond James Stadium i Tampa Bay, Florida søndag 7. februar 2021. The Weeknd sitt nyeste album After Hours toppet den norske albumlisten i 11 uker, og har passert hele 68 millioner streams i Norge. Shawn Mendes er ute med sitt fjerde studioalbum Wonder. Albumet inneholder det tidligere utgitte tittelsporet, samt “Monster” sammen med Justin Bieber. I forbindelse med albumet ble dokumentaren Shawn Mendes: In Wonder sluppet på Netflix 23. n

Grammy-nominerte Lil Baby slipper to nye låter!4.12.2020 09:47:20 CETPressemelding

Multiplatinavinnende og Grammy-nominerte Lil Baby (25) følger opp albumsuksessen og slipper i dag to nye låter; “Errbody” og “On Me”. En tilhørende musikkvideo til “Errbody” er ute nå, se den HER. Lil Baby vant nylig Apple Musics Global Artist of the Year, og er også Grammynominert for “Best Rap Song” og “Best Rap Performance”, begge for monsterlåten “The Bigger Picture”, som ble sluppet som en reaksjon på urettferdighetene i USA. Den sterke låten førte til at albumet My Turn gikk tilbake til #1 på Billboard i USA tre måneder etter slippdato, og fikk fantastisk mottakelse: A conscious trap anthem hitting at just the right moment - NPR. An incredibly powerful protest song - Mixtape UK. This is immediately becoming the Black Lives Matter anthem - The Face UK. Låten førte til at han denne uken ble kåret til Variety's Voice of Impact. Lil Baby har fått en rekke utmerkelser i en alder av 25: Artisten havnet på Forbes sin 30 Under 30 liste og er med i Rolling Stones Musician on Musicians utg

Ny musikk fra TIX - Jul i Karantene4.12.2020 09:27:29 CETPressemelding

Årets juletid blir annerledes for de aller fleste av oss, og små lyspunkt i en ensom og isolert hverdag betyr mye. TIX beviste tidligere i år at han kunne omfavne en hel nasjon med en sang, og ga første runde av lockdown sitt helt eget soundtrack med låten Karantene. Nå gjør han det igjen, med «Jul i Karantene». Det er en ny versjon av samme låt – men med fokus på julen 2020, og hvordan den vil være annerledes. Han ønsker at låten skal være et positivt bidrag til juletiden, og nok en oppfordring om å høre på myndighetenes retningslinjer. Det skorter ikke på lyspunkt for TIX om dagen. Forrige helg leverte han et fantastisk show og et sterkt og personlig intervju på årets P3 Gull, og denne uken ble kan kåret til Norges mest spilte artist på Spotify i 2020. 25. desember slipper han låten Tusen Tårer som han opptrådte med på P3 Gull.

Ny musikk fra Mari Bølla, Ylva, Sam Fender, Kuselofte med flere!27.11.2020 11:17:23 CETPressemelding

Ylva slipper Disney-samarbeidet "Kjærlighet er et kompass" Idolvinner Mari Bølla er ute med sin første julelåt - "Christmas Time (is nothing without you)" Sam Fender slapp i dag låten "Winter Song". Låten er et cover av Alan Hull og Lindisfarne sin låt med samme navn. Låten ble også sluppet sammen med en lyric-video som inneholder bilder tatt av en rekke hjemmløse. Se den HER. Sam Fender skulle egentlig ha spilt på årets Øyafestival. I dag slipper Lil Yachty Lil Boat 3.5, som er en deluxe versjon av albumet Lil Boat 3, som kom ut I mai I år. Det er hele seks nye spor på denne utgivelsen, med gjesteartister som Lil baby, Future, Playboi Carti og Vince Staples. Taylor Swift slapp denne uken dokumentaren/konsertfilmen "folklore: the long pond studio sessions" på Disney +. I dokumentaren fremfører Swift låtene fra hennes nyeste album "folklore" sammen med produsentene Aaron Dessner og Jack Antonoff, og dokumentaren inneholder også samtaler mellom skaperne om hvordan albumet ble til. Nyinns

Ylva slipper Disney-samarbeidet "Kjærlighet er et kompass"27.11.2020 08:30:00 CETPressemelding

Stjerneskuddet Ylva følger opp sin aller første julelåt "This Christmas" med "Kjærlighet er et kompass". Låten fra Disneys julekampanje er tilgjengelig på strømmetjenester i dag. Hør låten HER! Ylva er aktuell i Disneys julekampanje, som stemmen i den hjertevarmende historien #FraAlleOssTilAlleDere. Ylva synger den norske versjonen av originalen som ledsages av vokalen til den britiske artisten Griff - "Love Is A Compass". Fortellingen om Lola er en 3 min kortfilm som handler om nostalgi, familietradisjoner og kjærlighet. Den handler om båndet mellom Lola og hennes barnebarn og den kjærligheten de deler for juletradisjoner. Samarbeidet ligger nærme Ylvas hjerte som alltid har elsket Disney og det å kunne drømme seg bort i verden til Hannah Montana. - "Jeg har sett på Disney helt siden jeg var liten og alltid vært en stor fan. Føler meg så heldig som har fått muligheten til å jobbe med de på denne sangen. «Kjærlighet er et kompass» er en utrolig fin og viktig sang som handler om å vite