Aprilnyheter på IKEA

Det går mot vår og lysere tider. Aprilnyhetene fra IKEA gir en smak av sommer og oppmuntrer til både avslapning og fargefest. Dempede toner og eksotisk mønsterglede blades med naturlige materialer, bærekraftig design og skandinavisk enkelhet.

I april er tekstiler i fokus med livlige tropiske mønstre og grafiske former. Møbler, interiørdetaljer og belysning i enkel skandinavisk design skaper iøynefallende og komplementerende uttrykk.

Barnerommet er oppdatert med sommertekstiler som inkluderer alt fra flamingoer og krokodiller til myk fløyel. Vi presenterer også putetrekk med håndlagde detaljer- resultatet av et samarbeid med en sosial entreprenør i India.

En annen nyhet er lenestolen GISTAD, som kommer i en mørkerød farge og som er lett å tilpasse de ulike aktivitetene i hjemmet.

En annen nyhet vi er stolte av er teppet TIPHEDE som er laget av 100 % resirkulert bomull fra vårt eget produksjonsavfall.

Pressevakt

Pressevakten er tilgjengelig for alle medier. For kundehenvendelser, ta kontakt med IKEA kundeservice på telefon 915 02 340.

994 84 950pressesenter@ikea.com

IKEA + LEGO27.8.2020 09:00:00 CESTPressemelding

Lek, vis frem og lek litt til: IKEA® og LEGO Group introduserer BYGGLEK – en kreativ løsning som handler om både lek og oppbevaring. IKEA of Sweden AB og LEGO Group avdekker i dag det etterlengtede utfallet av samarbeidet. De to selskapene har slått seg sammen for å skape en leken oppbevaringsløsning som heter BYGGLEK. Den nye BYGGLEK tar sikte på å oppmuntre til lek og gjøre oppbevaring mer moro i hjemmet, og består av en rekke bokser med LEGO®-knotter og et spesielt sett av LEGO®-klosser. BYGGLEK-kolleksjonen blir solgt på IKEA-varehus og IKEA.no fra 6. oktober.

RÅVAROR13.8.2020 12:24:24 CESTPressemelding

RÅVAROR er en ny kolleksjon fra IKEA som er fleksibel, funksjonell, bærekraftig og enkel å flytte rundt på. Endring er konstant- nå mer enn noen gang. Et hjem som enkelt kan tilpasses ny livssituasjon og behov er viktig. Med kolleksjonen, RÅVAROR, kan du det. IKEAs designere har skapt denne kolleksjonen av multifunksjonelle møbler med god kvalitet som gir deg mulighet å innrede små rom på en koselig måte og som gir følelsen av et hjem, uansett hvor du bor.