Apollo Sports inngår samarbeid med Naardic

Apollo fortsetter å utvide satsingen på treningsreiser og inngår nå et samarbeid med Naardic – Norges største online treningsstudio. Bli med blant andre Yngvar Andersen og Annema Refsnes fra Naardic på treningscamp til Fuerteventura 21. - 28. oktober!

De siste årene har Apollo utvidet sitt tilbud av treningsreiser betraktelig – blant annet med nye Apollo Sports hoteller og en utvidet treningskalender. Nå satser reisearrangøren ytterlige på kvalitetsinnhold til sine Sports-reisende og lanserer et samarbeid med Naardic; Norges største online treningsstudio, ledet av blant annet Yngvar Andersen, Annema og Arnulf Refsnes og Ole Petter Hjelle.

- Yngvar Andersen har vært fast trener på flere av våre treningsreiser i mange år og vi kunne ikke ha vært mer fornøyde. At vi nå også får Naardic med på laget og får være aktøren som hjelper dem med å endelig møte sine medlemmer fysisk er kjempestort. Vi er veldig stolte, sier Beatriz Rivera, Kommunikasjonssjef i Apollo.

Treningscamp i november

I første omgang går de nye partnerne sammen om å arrangere en treningscamp til La Pared på Fuerteventura fra 21.-28. oktober. Det blir en uke med påfyll for både hodet og kropp, med et bredt utvalg av treningstimer fra morgen til kveld. Turen passer for alle som liker å være i aktivitet – og det vil være mulighet for individuell tilpasning. Utenom treningen kan man også delta på motivasjonsforedrag.

- Eg føler meg heldig som har fått vere med på veldig mange treningsreiser siste 12 åra.  Ein av erfaringane mange deler er at ei reise varer langt utover den veka ein er på tur. Før trenar ein bedre enn vanlig - etterpå har ein fått masse påfyll og mykje moro. Dette fører gjerne til ein ekstra god periode også etter reisen, sier Andersen.

Dette er instruktørene

Yngvar Andersen: Yngvar har 20 års erfaring som trener og er kanskje Norges mest kjente treningsprofil. Han gir deg effektive og morsomme sirkeløkter som på kort tid gjør deg både sterkere og raskere. Yngvar er kjent for å alltid få en til å yte det siste lille ekstra, slik at du får maks igjen for økta.

Anne Wangensteen: Anne har 10 års erfaring som treningsinstruktør, personlig trener og kostholdsveileder. Annes treningsøkter er varierende, utfordrende og effektive, tilpasset alle nivåer. Hun er i sitt ess når hun kan formidle treningsglede og inspirere deg til å yte litt ekstra.

Annema Refsnes: Annema er med-gründer av Naardic og har jobbet som personlig trener de siste 10 årene. Hun har spesialisert seg på effektive timer der hele kroppen jobber med alt fra styrke, balanse, og kondisjon til koordinasjon, kroppsbeherskelse og pust. I tillegg er hun dyktig på å variere både øvelser og økter slik at du aldri blir lei.

I tillegg til disse vil Naardic også ha med seg en yogainstruktør.

Her kan du lese mer om Naardic Treningscamp.