Apollo lanserer nye kombinasjonsreiser

Hva frister deg mest; by, strand eller fjell? Cruise eller land? Genuint eller luksus? Nå lanserer Apollo helt nye kombinasjonsmuligheter – så du enkelt kan svare ja takk, begge deler!
Nyhet! I sommer kan du dra på kombinasjonsreise til Samos og Patmos i Hellas.

Apollos kombinasjonsreiser har vært en stor suksess i flere år og inkluderer allerede et bredt utvalg av reisemål i flere land. Nå utvider reisearrangøren ytterligere satsingen, med helt nye kombinasjonsmuligheter, ulike reiselengder og reisemål.

- Noen foretrekker to ferieuker og syns det blir for lenge å tilbringe begge på ett sted. Andre har kun én uke til rådighet og vil få mest mulig ut av den. Folk har ulike behov, og det har vi tatt høyde for. Derfor lanserer vi nå kombinasjonsreiser med både én, to og treukers reiselengder, slik at våre reisende skal kunne skreddersy sin helt unike drømmeferie, forteller Beatriz Rivera, Kommunikasjonansvarlig i Apollo.

Flere reisemål på én gang!

Mye av grunnen til at kombinasjonsreiser og øyhopping i Hellas er så populært, er de korte avstandene. Det er også derfor Apollo nå lanserer én ukes kombinasjonsreiser – for i Hellas kan mye sees, gjøres og oppleves i løpet av syv dager!

- Du kan jo for eksempel fri, smiler Rivera og viser til den ultimate kjærestekombinasjonen med fem dager på strandparadiset Naxos, som avsluttes med to dager på et lekkert hotell i calderan på Santorini.

Frister det med en litt lengre ferie, kan du nå også kombinere opp til tre ulike reisemål på en to ukers ferie. Da er det lite som slår det gylne triangelet i regionen Epirus, hvor du får oppleve Zagorias majestetiske natur, Sivotas krystallklare badevann og Pargas pittoreske småbyidyll på én reise!

Nyhet! Patmos med Samos

For de som foretrekker det genuine Hellas, vil kombinasjonsnyheten med Samos og Patmos treffe rett i hjertet. Samos har lenge vært en Apollo-favoritt blant ivrige strandløver som elsker det autentiske greske, mens historiske Patmos kun har vært tilgjengelig som utflukt.

Til sommeren vil man derimot kunne tilbringe en hel uke på den lille øya, som kanskje er mest kjent for å huse verdensarvstedene Apokalypsegrotten og Johannesklosteret.

- Øya Patmos prydes av utallige kapell, kirker og kloster, som skaper en nærmest meditativ atmosfære. Dette er reisemålet for deg som vil oppleve en autentisk del av Hellas, der øyfølelsen innsvøpes i greske tradisjoner. Her spaserer du gjennom koselige smug og tumlende bougainvilleaer – og nyter minst like fine solnedganger som på Santorini, tipser Rivera.

Her kan du se Apollos kombinasjonsreiser i Hellas.

Nyhet! I sommer kan du dra på kombinasjonsreise til Samos og Patmos i Hellas.
Patmos
Samos