Apollo inngår samarbeid med TEMA

Opplevelser og dypdykk i lokal kultur har alltid vært en stor del av Apollos DNA, og nå blir den enda større: Gjennom sitt nye samarbeid med TEMA vil reisearrangøren nå også kunne tilby spennende rundreiser - til reisemål over hele verden!

Ifølge Apollo er nordmenn blitt profesjonelle globetrottere, og tiden hvor vi bare ønsket å tilbringe ferien på latsiden ved bassengkanten er for lengst forbi. Når det endelig blir mulig å reise igjen står nemlig opplevelser øverst på ønskelisten, til reisearrangørens store begeistring.

- Nordmenn er aktive reisende. Vi vil utforske, oppdage og bli kjent med vertslandet vi besøker, og det er ingenting vi i Apollo brenner for mer enn det. Derfor er det med stor stolthet at vi nå inngår et samarbeid med TEMA - for gjennom dem kan vi nå tilby kundene våre kvalitetssikrede rundreiser til alle verdens hjørner, med spennende temaer og eksepsjonelt dyktige guider, sier Erik Haug, administrende direktør i Apollo Norge.

Det beste av to verdener

Hver for seg besitter de to arrangørene en helt unik lokalkunnskap. Mens Apollo er eksperter på pakkereiser til unike reisemål og hotell i form av både tradisjonelle charterreiser, eksotiske reiser og storbyreiser, er TEMA pioneren på rundreiser - og har i snart 50 år laget turer til nære og fjerne mål, fullpakket med opplevelser, gleder og overraskelser.

- Med oss kan du reise på alt fra fotturer i vakre Italia, vin-, og gourmetturer i Spania, sykkelturer langs Portugals kyst og rundreiser i både Thailand og Sør-Amerika – og du kan reise på egenhånd med andre likesinnede i en gruppe, med kjæresten, vennene, foreningen eller klubben, forteller David Karlsson, daglig leder i TEMA.

Med det nye samarbeidet satser både Apollo og TEMA nå på å kunne dra nytte av hverandres sterkeste sider, og levere unike kvalitetsprodukter til sine reisende.

- Apollos sterke varemerke, beundringsverdige tilhørighet på reisemålene og effektive flyløsninger med direktefly er store grunner til at vi ønsket oss dette samarbeidet. Vi er stolte over å nå få bidra med enda mer bredde i programmet deres, og gleder oss til å utvide vårt eget med flere av Apollos mest kjente reisemål og på sikt også konsepthoteller, som Mondo Local, sier han.

Les mer om Apollos temareiser her.

For mer informasjon kontakt:

David Karlsson, daglig leder i TEMA: +46 73 388 89 96 / david.karlsson@temaresor.se

Beatriz Rivera, Kommunikasjonsansvarlig i Apollo. +47 22 33 45 00 / beatriz.rivera@apollo.no

Gourmetreiser til Italia og Spania
Rundreise til Andalucia