Apollo gjenåpner to storfavoritter fra Ålesund

Reisearrangøren øker satsingen fra Ålesund, og gjenåpner både sommerens direkterute til Rhodos og høst,- og vinterruten til Gran Canaria. Dermed kan du i år fly direkte fra Vigra til tre feriefavoritter!
I år kan du fly direkte fra Vigra til Gran Canaria med Apollo!

Med et fullåpent Europa igjen ligger 2023 an til å bli det beste reiseåret på lenge. Hos Apollo går salget over all forventing, og nærmere 6 av 10 av sommerens reiser er allerede solgt.

Beregninger gjort av reisearrangøren viser at nærmere 50 prosent av alle pakketurer fra Norge i sommer vil gå til Hellas. Kreta markerer seg nok en gang som årets mest populære reisemål og Hellas’ største øy har vært en storfavoritt fra Ålesund i over 20 år. I sommer får hun derimot sterk konkurranse, når Apollo endelig gjenåpner den sterkt etterspurte direkteruten fra Vigra til Rhodos i høysesong.

- De regionale flyplassene har alltid vært en viktig prioritering for oss og vi jobber kontinuerlig med å imøtekomme de reisendes ønsker og behov. Savnet etter Rhodos har vært stort fra Ålesund, så vi er ekstra glade for å få denne ruten opp igjen i sommer, sier Beatriz Rivera, Kommunikasjonssjef i Apollo.

Gran Canaria endelig tilbake

Sommeren er derimot ikke den eneste sesongen som får seg et oppsving i år. Apollo kommer også med en stor gladnyhet for høsten og vinteren: Gran Canaria er tilbake!

Første direkteflyvning fra Vigra til Gran Canaria går allerede 7. oktober – og sesongen vil vare helt til 30. mars. Dermed kan sunnmøringene tilbringe både høstferien-, juleferien, vinterferien og påskeferien under palmene.

- Det er lite som slår Kanariøyene om vinteren, og Gran Canaria er den mest allsidige av dem alle. Her venter et kontinent i miniatyr med behagelige temperaturer, fantastiske hotellanlegg, uslåelig god mat og et bredt utvalg av opplevelser. Øyas store mangfold gjør dessuten at alle kan finne sitt ferieparadis her – enten man reiser med eller uten barn, vil ha luksus eller genuint, en ferie full av aktivitet eller total avkobling, sier Rivera.

I tillegg til tradisjonelle pakkereiser kan man gjennom Apollo også kjøpe kun flybilletter til de populære reisemålene.

Se hele Apollos tilbud fra Vigra her.

I år kan du fly direkte fra Vigra til Gran Canaria med Apollo!
Apollo gjenåpner direkteruten fra Vigra til Gran Canaria
Rhodos er tilbake i Apollos sommerprogram fra Ålesund