Apollo best på kundeservice!
«Det å snakke med Apollo er som å snakke med en venn». Slik lød enav tilbakemeldingene som ble trukket frem da reisearrangøren stakk av med seieren under årets Kundeservicepris.
- Denne prisen betyr utrolig mye for oss, nettopp fordi det er kundene selv som har talt – og tilbakemeldingene som ble lest opp kunne ikke ha vært bedre. Å være den lokale vennen i alle møter og ledd har alltid vært vår visjon, og det er kjempegøy å se at vi lykkes med det, sier Erik Haug, administrerende direktør i Apollo Norge.
Kundeservice med følelser
Årets kundeservicepris deles ut hvert år under Kundeservicedagene, hvor vinneren kåres basert på resultatene i KSindeks. Dette er Norges største undersøkelse om kundeservice, og den eneste hvor kundene spørres direkte. Totalt spør Kantar 40 000 kunder hvert år.
– Når man trenger hjelp mens man planlegger eller er på ferie, er det svært viktig med rask og god respons. Apollo skiller seg ut fra konkurrentene ved at de holder tak i saken helt til alt er løst. De har medarbeidere som er svært kompetente både hjemme og på de ulike reisemålene og et stort lokalt nettverk. Dette er noe kundene setter pris på, sier Finn Olav Sveinall, seniorrådgiver i Kantar.
Apollo var nominert i Reise-kategorien sammen med Ving og Color Line.
Den lokale vennen
I et marked der kundeservice stadig oftere flyttes utenlands og chatbots er blitt normen, er det å få snakke med et engasjert menneske noe mange kunder setter pris på. Sveinall trekker derfor også frem Apollos evne til å «smile i digitale kanaler» og våge å være personlige i møte med gjestene sine som suksessfaktorer for reisearrangøren.
- Vi har utrolig dyktige medarbeidere som virkelig brenner for kundene og for reiser, som ser hvor stor verdi det har og som genuint gleder seg over å hjelpe andre med å oppfylle sine feriedrømmer. Et personlig og nært forhold til både våre gjester, reisemål, hotelleiere og samarbeidspartnere er en del av vårt DNA, og den skal vi aldri miste, smiler Haug.
Kontakter
Beatriz RiveraPR- og Innholdsansvarlig
Tel:+47 906 21 735beatriz.rivera@apollo.noBilder
Om Apollo
Apollo er en av Nordens ledende reisearrangører med en million reisende i året. Vi arrangerer tradisjonelle pakkereiser, treningsreiser, cruise, storbyferier og fleksible pakkereiser der du selv velger reisemål, reiselengde og hotell.
Sammen med spesialistarrangørene Golf Plaisir, Lime Travel og Xtravel samt treningshotellet Playitas er Apollo en del av gruppen DERTOUR Group. Vi jobber aktivt med bærekraftige reiser og har vært Travelife-sertifisert siden 2016. Les mer på www.apollo.no.
Følg pressemeldinger fra Apollo
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Apollo på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Apollo
Apollo lanserer nye reiser til «Destinasjon Ukjent»17.4.2024 14:00:00 CEST | Pressemelding
Da reisearrangøren lanserte sine første blåturer i fjor, ble de revet vekk i rekordfart. Nå slipper Apollo helt nye reiser til «Destinasjon ukjent» - og flere kategorier!
Skuffende påskevær ga salgsrekord på reiser3.4.2024 08:00:00 CEST | Pressemelding
Regnbyger og grå himmel resulterte i at rekordmange brukte helligdagene på å sikre seg solgaranti i sommer. Reisearrangøren Apollo melder om en salgsøkning på 25 prosent sammenliknet med påskeuken i fjor.
DERTOUR Foundation fyller 10 år!21.3.2024 10:00:00 CET | Pressemelding
Organisasjonen feirer et tiår med global innvirkning og innflytelsesrike samarbeid.
DERTOUR Group: Positivt utsyn for 20246.3.2024 12:08:15 CET | Pressemelding
Europas nest største reiseselskap, som Apollo er en stolt del av, driver vekststrategi mot internasjonalisering og flere individuelle reisealternativer.
Nyhet! Apollo gjenopptar reiser til Hurghada5.3.2024 13:39:39 CET | Pressemelding
Neste vinter kan nordmenn endelig oppleve Egypts mest populære reisemål og Afrikas største treningshotell igjen!
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom