Apollo best på kundeservice!
«Det å snakke med Apollo er som å snakke med en venn». Slik lød enav tilbakemeldingene som ble trukket frem da reisearrangøren stakk av med seieren under årets Kundeservicepris.
- Denne prisen betyr utrolig mye for oss, nettopp fordi det er kundene selv som har talt – og tilbakemeldingene som ble lest opp kunne ikke ha vært bedre. Å være den lokale vennen i alle møter og ledd har alltid vært vår visjon, og det er kjempegøy å se at vi lykkes med det, sier Erik Haug, administrerende direktør i Apollo Norge.
Kundeservice med følelser
Årets kundeservicepris deles ut hvert år under Kundeservicedagene, hvor vinneren kåres basert på resultatene i KSindeks. Dette er Norges største undersøkelse om kundeservice, og den eneste hvor kundene spørres direkte. Totalt spør Kantar 40 000 kunder hvert år.
– Når man trenger hjelp mens man planlegger eller er på ferie, er det svært viktig med rask og god respons. Apollo skiller seg ut fra konkurrentene ved at de holder tak i saken helt til alt er løst. De har medarbeidere som er svært kompetente både hjemme og på de ulike reisemålene og et stort lokalt nettverk. Dette er noe kundene setter pris på, sier Finn Olav Sveinall, seniorrådgiver i Kantar.
Apollo var nominert i Reise-kategorien sammen med Ving og Color Line.
Den lokale vennen
I et marked der kundeservice stadig oftere flyttes utenlands og chatbots er blitt normen, er det å få snakke med et engasjert menneske noe mange kunder setter pris på. Sveinall trekker derfor også frem Apollos evne til å «smile i digitale kanaler» og våge å være personlige i møte med gjestene sine som suksessfaktorer for reisearrangøren.
- Vi har utrolig dyktige medarbeidere som virkelig brenner for kundene og for reiser, som ser hvor stor verdi det har og som genuint gleder seg over å hjelpe andre med å oppfylle sine feriedrømmer. Et personlig og nært forhold til både våre gjester, reisemål, hotelleiere og samarbeidspartnere er en del av vårt DNA, og den skal vi aldri miste, smiler Haug.
Kontakter
Beatriz RiveraPR- og Innholdsansvarlig
Tel:+47 906 21 735beatriz.rivera@apollo.noBilder
Om Apollo
Apollo er en av Nordens ledende reisearrangører med en million reisende i året. Vi arrangerer tradisjonelle pakkereiser, treningsreiser, skireiser, cruise, storbyferier og fleksible pakkereiser der kunden selv velger reisemål, reiselengde og hotell.
Sammen med spesialistarrangørene Golf Plaisir og Lime Travel er Apollo en del av gruppen DERTOUR Nordic. Vi jobber aktivt med bærekraftige reiser og har vært Travelife-sertifisert siden 2016. Les mer på www.apollo.no.
Følg pressemeldinger fra Apollo
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Apollo på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Apollo
Nyhet! Apollo lanserer reiser til Zanzibar30.6.2025 08:25:00 CEST | Pressemelding
Palmesus, kultur og krydderplantasjer: Denne vinteren kan du reise med Apollo til opplevelsesrike Zanzibar!
Nyhet! Apollo Sports åpner nytt hotell i Hellas26.6.2025 08:00:00 CEST | Pressemelding
Reisearrangøren utvider satsingen med nok et rendyrket sportshotell – denne gangen ved Palerosbukta på det greske fastlandet!
Over 8 av 10 sommerreiser solgt17.6.2025 13:51:01 CEST | Pressemelding
Ustabilt vær øker nordmenns reisefeber. Har du ikke sikret deg ferien enda? Da er det særlig én måned du bør sikte på!
Flere velger charter i usikre tider22.4.2025 07:45:00 CEST | Pressemelding
Apollo opplever en økning på hele 20 prosent i antall nye charterreisende sammenlignet mot fjoråret. Det er ikke tilfeldig.
Nyhet! Oppdag mangfoldige Porto9.4.2025 08:00:00 CEST | Pressemelding
Apollo utvider satsingen på Portugal og lanserer fleksible reiser til Porto - byen hvor strandliv, kunst, gastronomi, arkitektur og fotball går hånd i hånd!
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom