Apollo åpner fem nye konsepthoteller til sommeren

Skreddersydde fasiliteter for ulike faser i livet og høy kundetilfredshet gjør at hele 6 av 10 av Apollos kunder velger et konsepthotell. For å imøtekomme den store etterspørselen lanserer reisearrangøren nå ytterligere fem Mondo-hoteller for sommeren 2022.
Sonio Beach

Stadig flere bruker ferien på å dyrke egeninteresser – som ikke bare gjenspeiles i valget av reisemål, men også bosted. Siden Apollo lanserte sitt første hotellkonsept i 2014 har etterspørselen økt markant, og tilbudet deretter. I dag tilbyr reisearrangøren 44 konsepthoteller innenfor seks ulike kategorier, og 6 av 10 av Apollos kunder velger ett av disse.

- Alle hotellkonseptene våre er basert på tilbakemelding fra kundene våre, og utviklet i samarbeid med lokale, engasjerte hotelleiere, kjøkkensjefer og personale for å imøtekomme våre reisenes krav til ferien uansett hvor i livet de befinner seg i. Dette er produktene vi er stoltes av, sier Beatriz Rivera, Kommunikasjonssjef i Apollo.

Mest fornøyde kunder

Og stoltheten gror i god grunn. Konsepthotellene er nemlig også produktene Apollos kunder er mest fornøyde med – med en kundetilfredshet på 8,8 i snitt.

En av de største suksessene har vært reisearrangørens nyeste Mondo Boutique-hotell Porto Plomari på øya Lesvos, som mot alle odds åpnet dørene midt i pandemien. Til tross for reiserestriksjoner stengte hotellet dørene for sesongen med hele 9 i kundetilfredshet, og utelukkende positive tilbakemeldinger.

Også det nye Apollo Sports-hotellet Sivota Retreat - powered by Playitas slo rekorder i år. Hotellet var fullbooket i hele sommer – og endte opp med rekordhøye 9,1 i kundetilfredshet og utmerkelsen Silver basert på gjestenes egne vurderinger.

Fem nye hoteller i 2022

For å imøtekomme den store etterspørselen rundt konsepthoteller, lanserer Apollo fem nye Mondo-hoteller til sommeren, deriblant i Hellas, Kroatia og på Kypros.

På Kreta åpnes dørene til reiserarrangørens nyeste Mondo Duo-hotell for voksne, Amira Luxury Resort, samt det genuine Mondo Local-hotellet Sonio Beach midt i hjertet av Platanias.

- Kreta er ikke bare vårt hjertebarn, men også sommerens mest populære reisemål. At vi nå kan tilby 15 konsepthoteller her fordelt på alle kategoriene og spredt utover hele øya er en stor glede for oss – og kundene våre. Det har aldri vært enklere å finne det perfekte hotellet på favorittøya, sier Rivera.

Også Kroatia og Kypros rustes opp med nye Mondo-hoteller. I tillegg åpner to nye Apollo Sports hoteller i Hellas til sommeren – begge under varemerket powered by Playitas.

Dette er Apollos nyeste konsepthoteller:

Les mer om de ulike hotellkonseptene her.

Sonio Beach
Amira Luxury Resort