SoFI - School of Fashion Industry

Åpen kveld på School of Fashion Industry & Bilder Nordic

Kan du de enkle designprinsippene? Design omfatter mye, men uansett bruk kommer alt fra noen grunnleggende prinsipper – bli med på åpen kveld med Rebecca Hawkes og få en spennende innføring i alle måter design kan brukes på i dag!

Rebecca Hawkes

Denne kvelden tar Rebecca oss med inn i designets verden, der vi får en innføring i de grunnleggende prinsippene i design; form, farge, rom, balanse, kontrast og mye mer. Hvor og hvordan kan vi bruke design? Rebecca vil vise hvor omfattende og viktig design er på alle områder vi omgir oss med. Etter foredraget får du selv teste teorien i praksis gjennom en liten, kreativ workshop. Dette er også en super mulighet til å bli kjent med skolene!

Rebecca Hawkes er en britisk designer som nå bor i Oslo. Hun fokuserer på bevisste merker og kunder, som ønsker å skape et positivt avtrykk på kloden og i samfunnet. Hun har arbeidet innenfor mote og grafisk design det siste tiåret, og har hatt sin egen bedrift stort sett hele veien, samtidig som hun har reist verden rundt. Hun er en mester på kreative samarbeid, og kan designfaget til fingerspissene. Les og se mer om Rebecca på hennes nettside.

Foredraget er gratis, men krever påmelding via billettlinken – velkommen!

Om SoFI - School of Fashion Industry

SoFI - School of Fashion Industry
Nedre Vollgate 8

+47 24 14 97 50http://www.sofi.no

OM SOFI – SCHOOL OF FASHION INDUSTRY

SoFI – School of Fashion Industry, tilbyr praktisk rettede utdanninger innen hele spekteret av mote og interiør. Vi ble stiftet i 2009 og tilbyr de toårige utdanningene Motedesign og Moteindustri, samt de halvårige utdanningene Motekonsulent og Motekommunikasjon som steds- og nettbasert med samlinger. I tillegg tilbyr vi også de ettårige utdanningene Interiør og Retail Design. Alle utdanningene er NOKUT-godkjente og støttet av lånekassen.

På SoFI møtes du av erfarne og dyktige bransjeaktører, som vet hva som kreves for å lykkes innen de ulike fagområdene.Våre utdanninger gjør studentene attraktive for næringslivet, og vår visjon er å utdanne fagkompetente medarbeidere til moteindustrien. Vi skal utvikle kunnskap og tro på egne erfaringer i møte med et nytt arbeidsmarked og ønsker å skape trygghet rundt de tekniske og håndverksmessige ferdighetene som moteindustrien krever.

Følg saker fra SoFI - School of Fashion Industry

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra SoFI - School of Fashion Industry på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra SoFI - School of Fashion Industry

Vi gjentar suksessen fra i fjor høst og inviterer til sy-kurs med Mari Melilot på School of Fashion Industry17.2.2020 13:09:15 CETPressemelding

Har du alltid hatt lyst å lære deg å sy og er opptatt av gjenbruk, ønsker du kanskje å studere design? Her har du muligheten til å bli kjent med skolen og symaskinen. Mari Melilot er utdannet klesdesigner fra Kunsthøyskolen i Oslo, og har undervist i søm i cirka ti år. I tillegg har hun skrevet fire bøker om faget, der den femte boken er underveis. Du trenger ingen forkunnskaper for å delta!