AniPort

AniPort lanserer Dyreopplevelser

Som først på det norske markedet samler AniPort alle som ønsker å tilby, eller som ønsker å dra på Dyreopplevelser. Målet er å gi alle tilgang på samhandlig med dyr, og unike opplevelser i naturen.

Sirdal Huskyfarm er blant flere bedrifter som velger å bruke AniPort for å tilby Dyreopplevelser. Foto: Sirdal Huskyfarm

Det er nok mange som velger norgesferien i det nye koronaåret. CEO Karoline Solberg Heim har sammen med resten av teamet i AniPort jobbet på spreng for å få lansert det nyeste tilskuddet av tjenester AniPort har å tilby.

– Vi er stolte av å endelig kunne lansere fullversjonen av Dyreopplevelser. Vi gleder oss til å se hva det norske folk har å by på av spennende opplevelser fremover, forteller Heim.

AniPort har i løpet av det forrige året drevet en portal for dyrepass, men har nå lansert en fullverdig plattform for både privatpersoner og bedrifter som ønsker å tilby opplevelser sammen med dyr i hele Norge.

– Vi har allerede tilbydere av blant annet hundekjøring, hesteridning, guidede turer og kurs. Dyreopplevelser er en unik mulighet til å omgås dyr i norsk natur, og du kan endelig oppleve Norge slik du aldri har opplevd det før, sier Heim.

Alle har noe å tilby

Dyreopplevelser kommer i alle slags former og fasonger. Det finnes en opplevelse bak ethvert hjørne, men det er først nå vi kan oppdage, og ikke minst bruke dem. Det er bare fantasien til dyreeierne som setter grenser for hva som kan tilbys av Dyreopplevelser.

– Dyreopplevelsene har ikke vært tilgjengelige for folk flest før nå. Nå kan tilbydere enkelt markedsføre seg selv og dele lidenskapen for dyr med andre, samtidig som kunder nå kan benytte seg av lokale ressurser de tidligere ikke har visst om, sier Heim.

Det finnes om lag 1.6 millioner kjæledyreiere i Norge. Det betyr at 3.5 millioner mennesker ikke får samhandlet med dyr i hverdagen.

– Dette ønsker vi å gjøre noe med. Å samhandle med dyr er ikke bare en flott opplevelse i seg selv, men har positive ringvirkninger på både fysisk og psykisk helse, sier Heim.

Hvem kan delta?

Begrensningene er få, ettersom variasjonen av opplevelser er enorm. Dyreopplevelser skal være for alle, og tilbyderne setter sine egne krav for hvem som passer til deres aktiviteter.

– Det viktigste av alt er at tilbydere sammen med kundene deres kan dele naturglede og dyreglede med hverandre, på en smittevernvennlig måte, avslutter Heim.

Bilder

Foto: Sirdal Huskyfarm
Last ned bilde
Hesteridning tilbys flere steder i landet allerede via AniPort. Foto: Celine Walde
Foto: Marie Hilander Gjerdet
Last ned bilde
CEO i AniPort, Karoline Solberg Heim er klar for å ta imot hele spekteret av Dyreopplevelser. Foto: AniPort

Om AniPort

AniPort
Richard Johnsens gate 4
4021 Stavanger

958 33 937http://www.aniport.no/

Vi er her for deg når du trenger ferie, en ny opplevelse eller avlasting. Vi er det dyreelskere trenger!

AniPort er Norges ledende markedsplass for alle som er glade i dyr, og samler de viktigste dyretjenestene du trenger. Via ulike tilbud som dagpass, hundelufting og overnattig, kan mennesker over hele landet få hjelp neste gang ferien, og den lange arbeidsdagen kommer oss imøte. Og for deg som vil oppleve, er dyreopplevelser det nye ferieminnet.

Dersom du er glad i dyr og har erfaring, registrer deg som vert, og tilby ulike tjenester.