Ändring av antalet aktier och röster i Sinch AB (publ)

Stockholm, Sverige – 29 april 2022 – Sinch AB (publ), en ledande global leverantör av molnbaserade kommunikationstjänster och digital kundinteraktion, meddelade idag att antalet aktier och röster i Sinch AB (publ), org.nr 556882–8908 (”Sinch”), uppgår till 808 900 888 den 29 april 2022.

Förändringen av antal aktier och röster under februari har föranletts av nyemission av 10 803 010 aktier till säljarna av MessageMedia och av 1 372 510 aktier som har emitterats med anledning av utnyttjande av teckningsoptioner under incitamentsprogrammen LTI 2016, LIT 2018 samt LTI 2020.

Ola Elmeland
Investor Relations Director
Mobile: +46 721 43 34 59
E-mail: investors@sinch.com

Thomas Heath
Chief Strategy Officer & Head of Investor Relations
Mobile: +46 722 45 50 55
E-mail: investors@sinch.com

Om Sinch
Med Sinchs molnbaserade kommunikationsplattform kan företag nå världens alla människor – inom en eller ett par sekunder – via meddelandetjänster, e-post, röstsamtal och video. Fler än 150 000 företag, därav flera av världens största företag och mobiloperatörer, använder Sinchs avancerade teknikplattform för att kommunicera med sina kunder. Sinch har vuxit med lönsamhet sedan det grundades 2008. Koncernen har huvudkontor i Stockholm, Sverige, samt närvaro i mer än 60 länder. Aktien är noterad på Nasdaq Stockholm: XSTO:SINCH. Besök oss på sinch.com.

Denna information är sådan information som Sinch AB (publ) är skyldig att offentliggöra enligt lagen (1991:980) om handel med finansiella instrument. Informationen lämnades för offentliggörande, genom ovanstående kontaktpersons försorg, klockan 17:35 CET den 29 april 2022.

Nextensa NV/SA : Shares repurchase26.5.2022 17:40:00 CEST | Press release

PRESS RELEASE REGULATED INFORMATION Brussels, 26 May 2022 – 5.40 PM CEST Nextensa NV/SA : Shares repurchase In accordance with article 8:4 of the Royal Decree of 29 April 2019 in execution of the Belgian Code of Companies and Associations, Nextensa announces that in the period between May 19, 2022 and May 25, 2022 included it has repurchased 1,889 treasury shares on Euronext Brussels as part of its announced share buy-back program1. The shares were repurchased at an average price (rounded) of € 68.00 per share. This share repurchase transaction was carried out to cover the purchase plans for the benefit of the executive management of Nextensa, and this within the limits set down in the (renewed) share repurchase authorization as granted by the extraordinary general meeting of shareholders on 19 July 2021. Detailed operations per day DateNumber of sharesAverage price (€)Minimum price (€)Maximum price (€)Total price (€)19/05/202245067.8667.7067.9030,535.0020/05/202245068.4868.4068.9030,8

Notification of Transactions of Directors/Persons Discharging Managerial Responsibility and Connected Persons26.5.2022 15:00:33 CEST | Press release

26 May 2022 VOLTA FINANCE LIMITED (VTA / VTAS) Notification of Transactions of Directors/Persons Discharging Managerial Responsibility and Connected Persons On 24 May 2022, Mr Paul Meader, Director and Chairman of the Board of the Company, transferred 3,130 shares in the Company to his wife, Sarah Kingwell. Following this transaction the total interests in the Company of Mr Meader (and his Closely Associated Persons) remain unchanged at 48,175 shares, representing 0.13% of the issued shares in the Company. The below notification, made in accordance with the requirements of article 19.3 of the EU Market Abuse Regulation, gives further details: 1 Details of the person discharging managerial responsibilities / person closely associated a) Name 1) Paul Meader 2) Sarah Kingwell 2 Reason for the notification a) Position/status 1) Director and Chairman 2) PCA b) Initial notification /Amendment Initial Notification 3 Details of the issuer, emission allowance market participant, auction platfor