Ändring av antalet aktier och röster i Sinch AB (publ)

Stockholm, Sverige – 31 mars 2022 – Sinch AB (publ), en ledande global leverantör av molnbaserade kommunikationstjänster och digital kundinteraktion, meddelade idag att antalet aktier och röster i Sinch AB (publ), org.nr 556882–8908 (”Sinch”), uppgår till 726 725 368 den 31 mars 2022.

Förändringen av antal aktier och röster under februari har föranletts av nyemission av 1 453 480 aktier med anledning av utnyttjande av teckningsoptioner under incitamentsprogram antagna vid årsstämman den 5 dec 2016.

Ola Elmeland
Investor Relations Director
Mobile: +46 721 43 34 59
E-mail: investors@sinch.com

Thomas Heath
Chief Strategy Officer & Head of Investor Relations
Mobile: +46 722 45 50 55
E-mail: investors@sinch.com

Om Sinch
Med Sinchs molnbaserade kommunikationsplattform kan företag nå världens alla människor – inom en eller ett par sekunder – via meddelandetjänster, e-post, röstsamtal och video. Fler än 150 000 företag, därav flera av världens största företag och mobiloperatörer, använder Sinchs avancerade teknikplattform för att kommunicera med sina kunder. Sinch har vuxit med lönsamhet sedan det grundades 2008. Koncernen har huvudkontor i Stockholm, Sverige, samt närvaro i mer än 50 länder. Aktien är noterad på Nasdaq Stockholm: XSTO:SINCH. Besök oss på sinch.com.

Denna information är sådan information som Sinch AB (publ) är skyldig att offentliggöra enligt lagen (1991:980) om handel med finansiella instrument. Informationen lämnades för offentliggörande, genom ovanstående kontaktpersons försorg, klockan 17:35 CET den 31 mars 2022.

Vallourec first quarter 2022 results - New initiatives launched to be cycle-proof18.5.2022 18:15:00 CEST | Press release

Meudon (France), May 18, 2022 Vallourec first quarter 2022 results New initiativeslaunched to be cycle-proof Q1 2022 results in line with expectations €916 million revenue, a 30% year-over-year increase led by North America€45 million reported EBITDA negatively impacted by the iron ore mine shutdown; normalized level of ~€130 million1€(230) million Free Cash Flow impacted by €(217) million working capital build-up reflecting higher forward volume expectations and raw material price increases FY 2022 EBITDA now expected to be significantly above 2021, despite Q1 impacted by mine shutdown €230million of recurring EBITDA and €250million ongoing cash up-lift (+€100million compared to November 2021 announcement) Launching the closure process of German sites and refocusing European plantsStreamline corporate structure to better manage a reshaped industrial footprint and a leaner organization Philippe Guillemot, Chairman of the Board of Directors and Chief Executive Officer, declared: “Steppi

Changes in financial results publication18.5.2022 18:01:16 CEST | Press release

PRFoods AS declares that 2021/2022 financial year 9 months unaudited results will be published, according to Stock Exchange rules no later than two months after end of the reporting period, 31.5.2022. Although interim report will be unaudited, PRFoods has required a third party assessment of the impact of sale of Heimon Kala Oy, taking into account that final purchase price is dependent on certain conditions subsequent presumed to be met before publication. Indrek Kasela AS PRFoods Member of the Management Board Phone: +372 452 1470 investor@prfoods.ee www.prfoods.ee