Ändring av antalet aktier och röster i Sinch AB (publ)

Stockholm, Sverige – 30 november 2021 – Sinch AB (publ), en ledande global leverantör av molntjänster för kundinteraktion via mobilen, meddelade idag att antalet aktier och röster i Sinch AB (publ), org.nr 556882–8908 (”Sinch”), uppgår till 747 480 901 den 30 november 2021.

Förändringen av antal aktier och röster under november har föranletts av att totalt 1 317 537 nya aktier har emitterats i samband med slutförandet av förvärven av MessageMedia och MessengerPeople, som tidigare har kommunicerats.

Ola Elmeland
Investor Relations Director
Mobile: +46 721 43 34 59
E-mail: investors@sinch.com

Thomas Heath
Chief Strategy Officer & Head of Investor Relations
Mobile: +46 722 45 50 55
E-mail: investors@sinch.com

Om Sinch
Sinch utvecklar digitala verktyg som möjliggör en personlig interaktion mellan företag och individer. Med Sinch molnbaserade kommunikationsplattform kan företag nå världens alla mobiltelefoner – inom en eller ett par sekunder – via meddelanden, röstsamtal, och video. Flera av världens största företag använder Sinch avancerade teknikplattform för att kommunicera med sina kunder, och Sinch är en etablerad mjukvaruleverantör till mobiloperatörer över hela världen. Sinch har vuxit med lönsamhet sedan det grundades 2008. Koncernen har huvudkontor i Stockholm, Sverige, samt närvaro i mer än 40 länder. Aktien är noterad på Nasdaq Stockholm: XSTO:SINCH. Besök oss på sinch.com.

Denna information är sådan information som Sinch AB (publ) är skyldig att offentliggöra enligt lagen (1991:980) om handel med finansiella instrument. Informationen lämnades för offentliggörande, genom ovanstående kontaktpersons försorg, klockan 17:35 CEST den 30 november 2021.

Mainz Biomed and Dante Genomics Announce Full Commercial Availability of ColoAlert in Italy and the United Arab Emirates16.8.2022 09:01:00 CEST | Press release

– ColoAlert to be marketed through Dante’s extensive database and sold via its region-specific, ecommerce websites – BERKELEY, Calif. and MAINZ, Germany and NEW YORK, Aug. 16, 2022 (GLOBE NEWSWIRE) -- Mainz Biomed N.V. (NASDAQ:MYNZ) (“Mainz'' or the “Company”), a molecular genetics diagnostic company specializing in the early detection of cancer, and Dante Genomics, a global leader in genomics and precision medicine, announced today the formal commencement of ColoAlert’s consumer commercial program in Italy and the United Arab Emirates (UAE). ColoAlert is Mainz’s flagship product, a highly efficacious and easy to use, at-home detection test for colorectal cancer (CRC) currently being commercialized across Europe and select international markets. With the ColoAlert test CE-IVD certified and patient collection kit CE marked to the latest IVDR requirements, ColoAlert will now be marketed through Dante’s extensive database and sold via Dante’s, region-specific, ecommerce websites. “This is

Cody Patrick Named OEM Direct Sales Manager for Nikkiso Clean Energy and Industrial Gases Group16.8.2022 09:01:00 CEST | Press release

TEMECULA, Calif., Aug. 16, 2022 (GLOBE NEWSWIRE) -- Nikkiso Cryogenic Industries’ Clean Energy & Industrial Gases Group (“Group”), a part of the Nikkiso Co., Ltd (Japan) group of companies, is pleased to announce that Cody Patrick has been named OEM Direct Sales Manager for Nikkiso ACD, a part of the Cryogenic Pumps unit of Nikkiso’s Clean Energy & Industrial Gases Group. Cody is a graduate of Texas A&M College of Engineering’s Industrial Distribution program. The combination of his education and experience with Cryogenic pumps for the industrial gases market, make him well suited to assist with growing the U.S. market. He will manage and develop business strategies and opportunities as well as assist with the development of training and educational programs for the Group’s clients. Cody will be based in Houston and report to Ian Guthrie, Business Line Manager for the Group’s Cryogenic Pumps unit. “Given Cody’s enthusiasm and understanding of the cryogenic pumps market we are excited t

Ahold Delhaize share buyback update16.8.2022 08:00:00 CEST | Press release

Zaandam, the Netherlands, August16, 2022 – Ahold Delhaize has repurchased 254,408 of its common shares in the period from August 8, 2022 up to and including August 12, 2022. The shares were repurchased at an average price of € 27.21 per share for a total consideration of € 6.9 million. These repurchases were made as part of the € 1 billion share buyback program announced on November 15, 2021. The total number of shares repurchased under this program to date is 20,621,088 common shares for a total consideration of € 561.6 million. Download the share buyback transactions excel sheet for detailed individual transaction information from https://www.aholddelhaize.com/en/investors/share-buyback-programs/2022/ This press release is issued in connection with the disclosure and reporting obligation set out in Article 2(2) of the EU Regulation that contains technical standards for buyback programs.

Sanionas Kv7-program för epilepsi avanceras till leadoptimering16.8.2022 08:00:00 CEST | Pressemelding

PRESSMEDDELANDE 16 augusti 2022 Saniona (OMX: SANION), ett biofarmaceutiskt företag med klinisk utveckling, meddelar idag att bolaget har avancerat sitt lovande Kv7-program för epilepsi till fasen leadoptimering – den sista fasen av läkemedelsupptäckt innan en klinisk kandidat väljs ut. Thomas Feldthus, VD: ”Vi tror att vi har löst knäckfrågorna för att utveckla nästa generation av läkemedelskandidater av den här klassen, och vi ser en betydande potential att ta fram nya banbrytande epilepsibehandlingar. Finansiellt kan uppsidan vara avsevärd, att döma av vissa viktiga läkemedelsavtal som nyligen slutits på Kv7-området.” Miljontals människor runt om i världen påverkas i dag av epilepsi, en sjukdom som kännetecknas av återkommande krampanfall. Det medicinska behovet är stort, eftersom omkring 30 procent av patienterna inte svarar på behandling med konventionella läkemedel mot epilepsi. Läkemedel mot kramper kan desutom ha funktionshämmande biverkningar, som ofta måste minimeras genom no

Saniona progresses its Kv7 epilepsy program into Lead Optimization16.8.2022 08:00:00 CEST | Press release

PRESS RELEASE August 16, 2022 Saniona (OMX: SANION), a clinical stage biopharmaceutical company, today announced that it has progressed its promising Kv7 epilepsy program into the Lead Optimization Phase, which is the last drug discovery phase before potential selection of a clinical candidate. Thomas Feldthus, CEO: “We believe that we have cracked the main challenges for making the next generation drug candidates of this class and see significant potential for delivering new breakthrough epilepsy treatments. The financial upside could be substantial based on very significant pharma deals recently executed in the Kv7 field”. Epilepsy, characterized by recurrent seizures, currently affects millions of people worldwide. There is a significant medical need as approximately 30% of patients are insensitive to treatment by conventional epilepsy medicines. Furthermore, anti-seizure therepy may cause disabling side effects and often require careful dose adjustment to minimize these. Kv7 ion ch