Andrea Bocelli

Andrea Bocelli med delux-utgave av "Si"

Andrea Bocelli’s «Si» fra 2018 har gått sin seiersgang og solgt over en million fysiske eksemplarer på ett år. I dag kommer det en utvidet utgave av platen hvor fem nye låter har fått plass. Ellie Goulding og Jennifer Garner gjester på hver sin låt og de er i godt selskap med Dua Lipa og Ed Sheeran som også har gjort duetter med Bocelli.

Nyhetsbrev fra Universal Music8.11.2019 11:17:53 CETPressemelding

Øystein Hegvik tolker Maria Menas juleklassiker eMMa ute med ny julesang Ka2 ute med debut-EP: «en reise laget for dansegulvet» Jonas Benyoub - Validé ft. Adrian Kastrati Ny låt fra George Michael “This Is How (We Want You To Get High)” ble sluppet denne uken. Sandra Lyng slapp i forrige uke den egenskrevne julelåten "Julefantasi", en sang hun har skrevet til de som ikke gleder seg til jul. Nå er hun er klar med nok en julelåt, denne gangen en cover av Carolas "Himlen i min Favn". “Somebody Else” er Isac Elliot sin andre singel på Universal Music. I kveld ser du Isac Elliot på TV2 Senkveld. Alessia Cara “Make it to Christmas”. Den canadiske popstjernen slapp “Make It To Christmas”, sin aller første julelåt. Låta er skrevet av Cara og produsert av Jon levine, som tidligere har jobbet med blant andre Drake og Dua Lipa. Lukas Graham “Here (for Christmas)". Låten handler om Lukas sin avdøde barndomsvenn, William. Om hvordan denne første julen uten han blir, om drømmene de hadde sammen som

Ka2 ute med debut-EP: «en reise laget for dansegulvet»8.11.2019 10:30:07 CETPressemelding

Bak Ka2 finner du DJ-og låtskriver Didrik Thulin og Sondre Alvestad, bedre kjent som EDM-artisten Sonny Alven. Nå slipper duoen sin debut-EP via sitt kløbbete alias Kløbb Ka2, et klubbkonsept skreddersydd for lange lørdagskvelder på dansegulvet – med bergensdialekten, som en distinktiv del av Ka2s sound, intakt. Med Ka2, et prosjekt som begynte som en hobby hjemme i stuen til Alvestad, ville duoen bryte et mønster og skape noe annerledes – og ikke minst lage musikk på norsk. I starten opererte duoen bak en mystisk og maskert fasade. De ønsket å la musikken snakke for seg selv. Nå er de klare for å vise seg frem. Siden debuten forrige høst har duoen sluppet flere P3-listede singler, samarbeidet med svenske Benjamin Ingrosso og blant annet spilt på Findings og Palmesus. 9. november spiller de sin første headlinerkonsert i Oslo. HØR HER