Andrea Bocelli

Andrea Bocelli med delux-utgave av "Si"

Andrea Bocelli’s «Si» fra 2018 har gått sin seiersgang og solgt over en million fysiske eksemplarer på ett år. I dag kommer det en utvidet utgave av platen hvor fem nye låter har fått plass. Ellie Goulding og Jennifer Garner gjester på hver sin låt og de er i godt selskap med Dua Lipa og Ed Sheeran som også har gjort duetter med Bocelli.

Superstjernene Swift og Mendes slår seg sammen på ny versjon av "Lover"13.11.2019 14:15:46 CETPressemelding

Taylor Swift er i dag ute med en ny remix av "Lover", og har fått med seg superstjernen Shawn Mendes. Hør låten HER! Låten er fra Swifts seneste album Lover, som inkluderer låtene "ME!", "You Need To Calm Down" og "The Man", har solgt til Gull i Norge og fått strålende kritikker, deriblant: Med Lover demonstrerer Taylor Swift nok en gang at hun er en av verdens beste popsnekrere. Og hun har en hel karriere foran seg til å fortsette å bevise det. Hun er rett og slett "The Man" - Dagbladet Tidligere i høst ble det annonsert at verdensstjernen kommer til Oslo for å spille under Oslo Sommertid 2020, som en del av hennes kommende festivalturné. I 2020 er det ni år siden superstjernen sist gjestet Norge. Shawn Mendes gjør for tiden stor suksess med den massive hiten "Señorita" med Camila Cabello. "Señorita" har blitt streamet over 20 millioner ganger i Norge og toppet VG-lista i fem uke. Norske Magnus August Høiberg, kjent som Cashmere Cat, er blant de krediterte produsentene og låtskriverne

Nyhetsbrev fra Universal Music8.11.2019 11:17:53 CETPressemelding

Øystein Hegvik tolker Maria Menas juleklassiker eMMa ute med ny julesang Ka2 ute med debut-EP: «en reise laget for dansegulvet» Jonas Benyoub - Validé ft. Adrian Kastrati Ny låt fra George Michael “This Is How (We Want You To Get High)” ble sluppet denne uken. Sandra Lyng slapp i forrige uke den egenskrevne julelåten "Julefantasi", en sang hun har skrevet til de som ikke gleder seg til jul. Nå er hun er klar med nok en julelåt, denne gangen en cover av Carolas "Himlen i min Favn". “Somebody Else” er Isac Elliot sin andre singel på Universal Music. I kveld ser du Isac Elliot på TV2 Senkveld. Alessia Cara “Make it to Christmas”. Den canadiske popstjernen slapp “Make It To Christmas”, sin aller første julelåt. Låta er skrevet av Cara og produsert av Jon levine, som tidligere har jobbet med blant andre Drake og Dua Lipa. Lukas Graham “Here (for Christmas)". Låten handler om Lukas sin avdøde barndomsvenn, William. Om hvordan denne første julen uten han blir, om drømmene de hadde sammen som