Amedia legger frem årsresultatet for 2021

Mandag 2. mai kl. 12.00 presenterer Amedia sitt årsresultat.

Tid: 12.00
Sted: Akersgata 34, Oslo.

Konsernsjef Anders Møller Opdahl og konserndirektør økonomi, finans og strategi Gisle Torheim legger fram resultatet. Etter presentasjonen blir det pressetilgjengelighet.

Påmelding kontakt kommunikasjonssjef Hallgeir Westrum. Epost: hallgeir.westrum@amedia.no. Telefon: 907 50 764

Storavtale om norsk fotball: Skal vise 50.000 breddekamper28.4.2022 13:30:00 CEST | Pressemelding

Med TV 2 og Amedia på eiersiden, blir MyGame plattformen for strømming av all breddefotball i Norge de neste syv årene. Med automatiserte sportskameraer på over tusen fotballbaner over hele landet, skal selskapet dekke kamper i full HD-video, med høydepunkter, kampanalyse og trenerverktøy bare eliteklubbene hittil har hatt tilgang til. Fotballpresident Lise Klaveness ser et stort potensial i det nye samarbeidet.