ALVA RAVN – “MOLLY” MUSIKKVIDEO

Den norskfødte artisten ALVA RAVN kommer varmt inn med sin fortryllende mørke nye singel, og som du kan forestille deg, er vi ganske besatt. Oppvokst på en eklektisk blanding av gospel, soul og rockemusikk, er RAVNs tilnærming til lyd en som er helt andre verdenskrig, gjennomsyret av gjenklangene i det filmatiske og helt venstrefeltet. Å kalle slike som Lorde, FKA Twigs, Florence and the Machine og Steve Lacy for sine største inspirasjoner, er det ikke vanskelig å se nøyaktig hvor hun dyrket sin broody og totalt emosjonelle lyd.

“Molly” egner seg fra RAVNs splitter nye, selvkoproduserte debut-EP Hindsight. Prosjektet er i det vesentlige sangers største øyeblikk, en navigering av den konstante strømmen mellom høyt og lavt som innkapsler tenårene i det 21. århundre. "For meg representerer etterpåklokskap lukking og klarhet, etter en lengre periode med kaotiske hendelser og følelser jeg aldri egentlig forstod mens jeg vokste opp," utdyper RAVN. «Det er en kombinasjon av å ønske at ting gikk annerledes, og å akseptere at det er utenfor hendene mine. Det er både en bitter-søt farvel og en ode for å være jente. "

På sporet går RAVNs eteriske vokal hånd i hånd med smak for det mørkeste og mest skinnende av pop-prakt. Sangen handler om å bli forelsket, og overgi seg helt til den følelsen til tross for dine forbehold. "Ditt sinn, kropp og tanker er ikke lenger ditt eget," sier sangeren. "Den hektiske hverdagen er stengt og forsvinner, mens alt fokuset ditt ligger hos den andre personen, dag og natt."

HØR ¨HINDSIGHT EP¨ HER

For å se denne videoen, må du gi ditt samtykke øverst på denne siden.

Følg pressemeldinger fra GR:OW

Siste pressemeldinger fra GR:OW