Allente utvider TV-pakkene med TV 2 Play

Allente utvider TV-pakkene Standard, Large og Premium med TV 2 Play. Hele TV 2s univers av filmer og serier blir derfor tilgjengelig for Allentes kunder, gjennom TV 2 Play Film & Serier med reklame. «TV 2s omfattende univers av film og serier blir et kjærkomment tilskudd til tv-tilbudet våre kunder har tilgang til», sier Jonas Gustafsson, administrerende direktør i Allente.
Bild: TV 2

Allente informerte i juni om at TV 2 Play Total inkluderes i selskapets Premium-pakke. Senere, i august, annonserte selskapet at partene inngikk et eksklusivt partnerskap om offentlig visning av TV 2s sportsrettigheter på puber og restauranter.

Som del av avtalen mellom Allente og TV 2 lanseres nå TV 2 Play Film og serier med reklame i Allente sine tv-pakker Standard, Large og Premium. Seerne får derfor innen kort tid tilgang på TV 2s unike univers med et bredt tilbud av norske filmer og serier, i tillegg til innhold fra C More.

«Gjennom å satse på langsiktige samarbeid med våre partnere kan vi kontinuerlig fylle på med innhold folk setter pris på i våre tv-pakker. TV 2s omfattende univers av film og serier blir et kjærkomment tilskudd til tv-tilbudet våre kunder har tilgang til», sier Jonas Gustafsson, administrerende direktør i Allente.

«Vi ønsker at TV 2 Play skal være like bredt tilgjengelig som TV-kanalene våre. Gjennom det gode samarbeidet med Allente får nå deres kunder enkel tilgang til alt det gode TV 2-innholdet, der de vil og når de vil. Dette er fremtidens samarbeidsmodell for TV 2.» sier Olav T. Sandnes, sjefredaktør og administrerende direktør i TV 2.

Jonas Gustafsson, administrerende direktør Allente