Aktietilbagekøbsprogram i SP Group A/S

Den 11. april 2022 igangsatte SP Group A/S (SPG) et aktietilbagekøbsprogram jf. selskabsmeddelelse nr. 18/2022 af 25. marts 2022.

Ved aktietilbagekøbsprogrammet, som løber i perioden fra den 11. april 2022 til og med den 10. april 2023, vil SPG købe aktier for et maksimalt vederlag på DKK 40,0 mio.

Aktietilbagekøbsprogrammet blev iværksat efter bestemmelserne i EU-kommissionens forordning nr. 596/2014 af den 16. april 2014 om markedsmisbrug, den såkaldte ’markedsmisbrugsforordning’, som værner børsnoterede selskabers bestyrelse og direktion imod overtrædelse af insiderlovgivningen i forbindelse med aktietilbagekøb.

Vedhæftet fil

For at se dette indhold fra www.globenewswire.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.
For at se dette indhold fra ml-eu.globenewswire.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.

Information om GlobeNewswire by notified

Følg pressemeddelelser fra GlobeNewswire by notified

Flere pressemeddelelser fra GlobeNewswire by notified

Interim report – 9M 2022/238.2.2023 07:58:56 CET | Press release