Aktia Bank Abp - Transaktioner utförda av personer i ledande ställning – Perttu Purhonen

Aktia Bank Abp
Börsmeddelande
17.1.2023 kl. 13.00

____________________________________________

Den anmälningsskyldiga
Namn: Purhonen, Perttu
Befattning: Annan person i högsta ledningen
Emittent: Aktia Bank Abp
LEI: 743700GC62JLHFBUND16

Anmälans karaktär: FÖRSTA ANMÄLAN
Referensnummer: 743700GC62JLHFBUND16_20230116124801_122
____________________________________________

Transaktionens datum: 2023-01-13
Handelsplats är inte tillämplig
Instrument typ: AKTIE
ISIN: FI4000058870
Transaktionens karaktär: MOTTAGANDE AV AKTIEBONUS ELLER AKTIEARVODE

Detaljer om transaktionerna
(1): Volym: 358 Enhetspris: 0.00 EUR

Aggregerad information om transaktionerna
(1): Volym: 358 Medelpris: 0.00 EUR

AKTIA BANK ABP

Mera information:
Ari Syrjäläinen, koncernjurist, tfn 010 247 6350

Distribution:
Massmedier
www.aktia.com

Aktia är en finländsk kapitalförvaltare, bank och livförsäkrare som har skapat välstånd och välfärd generation efter generation redan under 200 års tid. Vi tillhandahåller våra kunder digitala tjänster i ett flertal kanaler och ger personlig service på våra verksamhetsställen i huvudstadsregionen samt i Åbo-, Tammerfors-, Vasa- och Uleåborgsregionerna. Vår belönade kapitalförvaltnings fonder säljs även internationellt. Vi sysselsätter ca 900 personer på olika håll i Finland. Aktias förvaltade kundtillgångar (AuM) uppgick 30.9.2022 till 13,6 miljarder euro och balansomslutningen till 11,9 miljarder euro. Aktias aktie noteras på Nasdaq Helsinki Oy (AKTIA). aktia.com.

Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases Group Announces Expansion of Service for Middle East and Northern Africa30.1.2023 23:49:26 CET | Press release

TEMECULA, Calif., Jan. 30, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) -- Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases Group (“Group”), a part of the Nikkiso Co., Ltd (Japan) group of companies, is proud to announce yet another expansion of their manufacturing and service capabilities for the Middle East and Northern Africa markets. With this expansion, they will be providing pump and turboexpander aftermarket repairs of their full line, including J.C. Carter pumps. Their new state-of-the-art service center will allow repairs to be made locally rather than the need to ship elsewhere. The new facility, based in the Sharjah Free Zone, was established to provide expanded support for the Middle East and Northern Africa markets. They have added field service support, and shop technicians specifically trained to support Marine, J.C. Carter, Nikkiso Cryogenic Pumps (ACD and Nikkiso Cryo) and Turboexpanders. In addition to in-shop and on-site repairs, they will provide aftermarket service. “With this facility, we will b

Constellation Brands Prices Offering of Senior Notes30.1.2023 22:40:18 CET | Press release

VICTOR, N.Y., Jan. 30, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) -- Constellation Brands, Inc. (NYSE: STZ), a leading beverage alcohol company, announced today that it priced the public offering of $500.0 million aggregate principal amount of 5.000% Senior Notes due 2026 (the “notes”) for a public offering price of 99.829% of the principal amount of the notes. The notes will be senior obligations that rank equally with all of Constellation’s other senior unsecured indebtedness. Closing of the offering is expected to occur on February 2, 2023. Constellation intends to use the net proceeds from the offering for general corporate purposes, including the repayment of a portion of its indebtedness outstanding under the delayed draw three-year term loan facility of its term loan credit agreement, dated as of August 9, 2022, as amended on October 18, 2022. BofA Securities, Inc., Goldman Sachs & Co. LLC, and J.P. Morgan Securities LLC are acting as the joint book-running managers of the offering. The notes are be