Aiba vet det er feil, men gjør det likevel

21-åringen Aiba har hittil i år gitt oss hitsinglene «Sympati» og «Fredag». Nå slipper han «Jeg vet» - en ny Kastel-produsert smash!

Tidligere i år gikk AIba rett inn på topplistene hos både Spotify og radio med hitsingelen «Sympati». Låten har ligget rundt topp 100 i nærmere 200 dager (peak #2), streamet til platina med over 7,5 millioner streams, og vært listet hos både P1, P3, mp3 og Radio topp 40. Oslo-gutten fulgte i juli opp med P3 og mp3-listede «Fredag» - inspirert av den klassiske filmen «Freaky Friday».

«Jeg vet» - handler om de tingene man gjør som man vet ikke er bra, men man gjør de likevel.  Som sine forgjengere er det en herlig poplåt i kjent Aiba-stil med dype tekster, fengende melodier og sterk vokal.

«Sorg og festing er to ting som ikke burde blandes. Hadde vært en hykler om jeg hadde sagt at jeg aldri har gjort det selv, så hele låta er et mer realistisk og innsiktsfull take på det. Jeg vet jeg ikke burde, men jeg gjør det likevel.» -  Aiba.

«Jeg vet» er ute på fredag 9.september.