Agnete Sabas dag i "Hver gang vi møtes"

Agnete Saba hadde aldri tenkt at en deltakelse i TV 2s "Hver gang vi møtes" var noe hun selv skulle få oppleve, men i morgen er det hennes tur til å hylles på Vestre Kjærnes gård.

Hør sangene fra Agnete Sabas dag her!

– «Hver gang vi møtes» er noe jeg alltid har hatt lyst til å være med på, fordi det virker som en utrolig fin opplevelse som artist. Men jeg har selv aldri tenkt at det er noe jeg selv skulle få oppleve, så at jeg nå skal få være med på dette, og sammen med så dyktige artister er kjempemoro. Det er jo artister med låter jeg har vokst opp med å høre på, danset til på fester og sanger jeg har grått til. Så det blir veldig spennende å bli kjent med menneskene bak låtene, fortalte Agnete før innspillingen.

Agnete Saba (tidligere etternavn Johnsen) er en norsk artist, musiker og vokalist. Hun var frontfigur i gruppa The BlackSheeps, som vant MGP Junior i 2008 og de kom på andre plass i MGP 2011. Hun representerte Norge i Eurovision Song Contest 2016. Agnete har vunnet «Skal vi danse» på TV 2 og deltatt i «Stjernekamp» på NRK der hun ble nummer to. Agnete har brukt artistnavnene Aggie og Agnete.

– Det blir jo selvfølgelig litt skummelt å spille mine tolkninger av de andre sine låter, men jeg håper de liker mine versjoner. Også er jeg selvfølgelig veldig spent på hvordan deres tolkninger er av mine låter. Jeg gleder meg masse!

Suksessprogrammet «Hver gang vi møtes» er i 2021 inne i sin ellevte sesong, og dét med en helt spektakulær gjesteliste. I årets utgave er det Hanne Krogh, Maria Mena, Arne Hurlen (Postgirobygget), Trygve Skaug, Stian «Staysman» Thorbjørnsen, Abdulhakim «Hkeem»  Hassane og Agnete Saba som har flyttet inn på Vestre Kjærnes gård i Våler i ti dager.

Dette blir sunget under Agnete Sabas dag:

• Maria Mena - Goin' Insane
  • Trygve Skaug - Icebreaker / Gjennom is og snø