Adrian Sellevoll tar et oppgjør med seg selv

Adrian Sellevoll slipper «Se hvordan vi lever» 13.november.

22 år gamle Adrian Sellevoll fra Bergen har i løpet av de siste årene levert hitlåter som «Se meg», «Ha meg» og seneste «Danser best for meg selv», og har for lengst bevist at han ikke bare er en realitydeltaker, men også en låtskriver og artist med teft for tekst og melodi. Etter flere år med festing og en hard livsstil tar han nå et oppgjør med sitt gamle jeg med låta «Se hvordan vi lever», og går videre i livet med andre verdier.

««Se hvordan vi lever» handler om et oppgjør med meg selv, når man har gått får langt og ikke finner en vei tilbake. Historien handler om en person som er på jakt etter spenning men som aldri får fylt det som egentlig mangler i ham. Det er mye man tror er ekte som er falsk og man går i stadig krig med seg selv for å bli en bedre person» - Adrian Sellevoll

Låta er produsert av Jesper Borgen, HAWK og Nonstop Music, og ble til ved en freestyle. Adrian hørte beaten og kicket på den med en gang.

«Det var noe sårbart ved produksjonen og melodiene som gjorde at den traff meg. Det har så langt vært en veldig morro reise fra skisse til ferdig låt med mange flinke produsenter på laget. Takk til alle som har bidratt!» - Adrian Sellevoll

Adrian beskriver musikk og låtskriving som sin terapi, og henter inspirasjon fra sitt eget liv og egne historier, men også menneskene rundt seg. Og budskapet med denne låta er at alt som kommer fort, kan forsvinne like fort igjen.

«Ta vare på mennesker. Selv om du tror noen har det bra på utsiden så kan det være det omvendte på innsiden. Livet med fest og moro varer ikke for alltid» - Adrian Sellevoll

Med låter som «Se meg», «Ha meg» og «Boomerang» har Adrian Sellevoll etablert seg som en artist med sterke tekster og melodier. Han har åpnet opp med ærlige tekster om kjærlighet, rus, oppmerksomhetsbehov og å være sin egen verst fiende. Det siste året har artistkarrieren til Adrian skutt fart, med millioner av streams, radiolistinger og energiske liveshows. På nyåret blir han også å se på TV-skjermen i sesongens «71 grader nord kjendis».

«Se hvordan vi lever» er ute 13. november med musikkvideo.

Skinny Days gir oss ny favoritt låt til morgenkaffen19.11.2020 11:00:00 CETPressemelding

Skinny Days og CLMD sin glade «Voices In My Head» har nylig nådd 3 millioner streams og vært en gjenganger på treningsspillelister i flere land siden slippet i september. Nå stripper de den ned i en akustisk versjon fremført av Cate Downey, venninne og låtskriver fra Colorado samt student ved LIMPI. Låten i sin helhet er produsert av Skinny Days. Teksten blir løftet frem på en helt ny måte ved hjelp av den råe og ærlige stemmen til Cate og sammen inviterer dem lytterne til å utforske en mer melankolsk side av musikken. Denne akustiske versjonen er perfekt til de mørke vinterdagene vi har i vente. På spørsmålet hvorfor de ønsket å lage en akustisk versjon svarer gutta: «For å vise frem en side av sangen mange kanskje ikke visste om, og for å gi verden en herlig pustepause og behagelig bakgrunnsmusikk til kaffekoppen man drikker mens det fortsatt er mørkt ute på morgenen». I tråd med originalversjonen er kunstverket på artwork malt av den nihilistiske kunstneren Thea Klingvall. «Voices I

Unge Ferrari blir til Stig Brenner og slipper «Lukten Av Høst»11.11.2020 00:01:00 CETPressemelding

Ideen til denne låten ble født en grå septembernatt i fjor, på en hytte ved havet på Sørlandet. Vi fanget en spesiell stemning, og fundamentet ble lagt. Mange dyktige venner hjalp meg underveis og ett år senere er den klar for dere. «Under paraplyen kledd i Goretex Øynene røde og blanke Jeg kjenner lukten av høst» Dette er første smakebit av Stig Brenner. Velkommen. Hør «Lukten Av Høst» her.