Adrian Sellevoll slipper "Rundt og rundt"

Med over 46 millioner streams i sekken er Adrian Sellevoll god kjent i det langstrakte land. De siste årene har 25-åringen fra Bergen levert hitlåter som «JEG HATER DEG», «Se meg» og «Ha Meg» - og har for lengst bevist at han ikke bare er en realitydeltaker, men også en låtskriver og artist med teft for tekst og melodi. Nå er han klar med «Rundt og rundt» - en herlig poplåt med et catchy refreng og nostalgiske vibes, som handler om å forsvinne litt fra virkeligheten etter et brudd.

«Låta er en trist kjærlighetslåt som handler å bytte ut savnet av eksen med en drink </3, og om å prøve og forsvinne litt fra virkeligheten for en kveld, så du slipper å kjenne på heartbreaken.» - forteller Adrian.

«Selvom det høres ut som det er en partylåt som handler om å drikke seg full å bare nyte livet så er det nesten det stikk motsatte. Det er en låt som handler om å være trist, om det å prøve å escape reality og glemme alle tanker og problemer for en kveld, selvom alt du klarer å tenke på er eksen.» - fortsetter Adrian.

Låten er laget sammen med produsentduoen Helge Moen og Jim Bergsted, og ble til etter en idé fra Helges kjæreste Embla Augusta og søster Liv Moen.

Artistkarrieren til Adrian har skutt fart med millioner av streams, radiolistinger og energiske liveshows. Hanbeskriver musikk og låtskriving som sin terapi, og henter inspirasjon fra sitt eget liv og egne historier, menogså menneskene rundt seg. Han har åpnet opp med ærlige tekster om kjærlighet, rus,oppmerksomhetsbehov og å være sin egen verste fiende.

«Rundt og rundt» er ute fredag 16.september.