Adrian Sellevoll og Morgan Sulele slipper «Skyene»

Adrian Sellevoll og Morgan Sulele teamet opp som en drømmeduo vi ikke visste vi trengte på sommerlåten «Bacardi fra en kopp» feat. Amara som kom i juli – og fortsetter nå å levere. Denne gangen med den litt mer svevende «Skyene» som slippes fredag 17. september - produsert av HAWK/NonStop. En låt Adrian beskriver som en dønn ærlig låt rett fra hjertet.

«Skyene er en låt hvor jeg åpner meg opp om det som ligger inni meg, og at jeg faktisk sliter med å kvitte meg med enkelte demoner. Den handler blant annet om kjærlighet og ADHD, og at det eneste målet mitt er å nå til skyene» - Adrian Sellevoll

Adrian Sellevoll slapp den bittersøte landeplagen «JEG HATER DEG» i slutten av april i år, en låt som skapte både allsang og debatt. Låten lå lenge på topplistene og streamet til gull på kort tid, og i juni fikk den en remix med Klovner i Kamp – «JEG ELSKER DEG (HATER DEG REMIX)». Morgan Sulele har på sin sluppet hits som «Bare min», «Helt ærlig» og seneste «Sørenga» med Arle Hurlen fra Postgirobygget, og har i sin tid som artist og låtskriver samlet på seg svimlende 500 millioner streams.

Etter å ha teamet opp på «Bacardi fra en kopp» i sommer, følger nå to av landets største artister opp med nok et samarbeid, «Skyene».

««Skyene» handler om å leve i nuet, og å slutte å tenke konsekvenser, men gjøre akkurat det man vil. Denne er en litt annen vibe enn der jeg vanligvis jobber, men den har vært sykt morsom å jobbe med» - Morgan Sulele

«Den har en tung og litt oldschool beatmed Morgans englestemme og mine litt mer heavy versSynes «Skyene» er en ufattelig kul låtsom kan treffe de fleste målgrupper. Har gledet meg mye til å slippe denne!» - Adrian Sellevoll

«Skyene» er ute 17. september.

Skinny Days teamer opp med CLMD og JOP på en ekte EDM-perle24.9.2021 08:00:00 CEST | Pressemelding

Den multi-platinum streamede produsent-duoen Skinny Days er tilbake med enda en øre-orm av en sang. Sist gang Skinny Days teamet opp med CLMD resulterte det i låten «Voices In My Head» som i skrivende stund er streamet over 17 millioner ganger på Spotify. Fredag 24. september slipper de «You Dont Have A Heart», en låt om uforløst kjærlighet. Denne gangen har de også tatt med seg den unge, fremadstormende artisten JOP på silkemyk balsam-vokal.