Accountor

Accountor styrkes med nye regionsdirektører

Vi endrer vår organisering og måte å jobbe på, og et ledd av dette er å dele Norge i regioner. Hver region vil ha lokale kundeteam og sentrale regnskapsteam.

«Vi skal være det regnskapsbyrået som yter best service, raskest responstid og med mest motiverte medarbeidere. Og viktigst av alt, mest fornøyde kunder», sier administrerende direktør Timo Matinpalo i Accountor Norge.

Han fortsetter; «For å få til dette må vi endre vår måte å jobbe på, vi må tilpasse oss fremtiden og våre kunders behov»

For å få til dette får vi flere nye roller i vår organisasjon, og vi utvider nå fra èn til tre regionsdirektører. I tillegg til Nils P. Hagen som vil ha ansvar for region Sør/Vest, vil Cecilie Løvdal få ansvaret for region Øst og Ivar Tjønsø for region Midt/Nord.

En av Accountors styrker er at vi er tilstede lokalt, der kunden er. Det skal vi fortsette med. For å styrke vår lokale tilstedeværelse, og fortsatt sikre og øke kompetanse, koordinering og service er det derfor viktig at vi nå får på plass nye regionsdirektør-roller. Som vil få mulighet og tid til å følge tett opp det enkelte kontor. Samtidig som vi vil kunne utnytte ressurser på tvers på en enda mer effektiv måte.

Våre tre nye regionsdirektører har lang erfaring bra ledelse og endringsledelse, og fra Accountors organisasjon.

Nils er den med lengst fartstid, og har hatt en stilling tilsvarende regionsdirektør i flere år. Nå vil han få to kolleger til med på laget. Vi siterer Nils: «Tre personer vil nødvendigvis gjøre en enda bedre og mer effektiv jobb en en».
Nils er utdannet innen økonomi og ledelse, med mange års fartstid innen faget. Nils verdsetter friluftsliv og er bosatt på Tynset.

Cecilie har de siste årene vært kontorleder på flere kontorer; Arendal, Hadeland/Nittedal og senest Oslo. Cecilie er bosatt på Lørenskog i Romerike, og er utdannet innen revisjon og ledelse.

Ivar er sørlending som har flyttet nordover og er nå bosatt i Vesterålen. Før han ble leder for kontoret vårt på Vesterålen jobben han med grundere. Ivar har jobbet han med bedriftsutvikling, både som grûnder av egen bedrift og som rådgiver for bedrifter med innovasjons- og utviklingsprosjekt i Nord Norge.

Regiondirektørene tar fatt på sine nye oppgaver fra 1. oktober.

.

Ivar Tjønsø
Cecilie Løvdal
Nils P. Hagen

Om Accountor

Accountor
Innspurten 1 A, 3. etg.

02714http://www.accountor.no

Fakta om Accountor:

Accountor Norge har om lag 70 kontorer rundt i Norge, som betjener alle typer kunder innen regnskap, lønn, rådgivning, rekruttering og økonomitjenester. Vi har ca. 600 ansatte på landsbasis.

Accountor omsetter for ca. 500 millioner iåret i Norge.

Accountor har også kontorer i Finland, Sverige, Danmark, Nederland, Russland, Ukarina.

Se www.accountor.no

Følg saker fra Accountor

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Accountor på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Accountor