Acarix publicerar årsredovisningen för 2021

Malmö, 20 april 2022

Acarix publicerar årsredovisningen för 2021

Idag, onsdagen den 20 april, publicerar Acarix sin årsredovisning för verksamhetsåret 2021 på bolagets hemsida www.acarix.com. En engelsk översättning av årsredovisningen kommer finnas tillgänglig på bolagets hemsida senast den 29 april.

För mer information, kontakta:
Helen Ljungdahl Round, VD, tel +1 267 809 1225,   helen.round@acarix.com

Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande vid den tidpunkt som anges av företagets nyhetsdistributör, GlobeNewswire.

Om Acarix

Acarix är ett svenskt medicintekniskt bolag som utvecklar innovativa lösningar för snabb AI-baserad uteslutning av kranskärlssjukdom (CAD). Det CE-märkta CADScor® System, som även har fått DeNovo-godkännande från FDA, är avsett för patienter som upplever bröstsmärta med misstänkt kranskärlssjukdom, och har utformats för att bidra till att minska miljontals fall av onödig, invasiv och kostsam diagnostik. Med hjälp av en icke-invasiv metod beräknar CADScor-systemet på mindre än 10 minuter en patientspecifik s.k. CAD-score som kan utesluta kranskärlssjukdom hos minst en tredjedel av patienterna med 96 procents säkerhet (i en population med cirka 10 procents förekomst av CAD). Acarix är noterat på Nasdaq First North Premier Growth Market (ticker: ACARIX). Redeye AB (+46 (0)8 121 576 90, certifiedadviser@redeye.se) är bolagets Certified Adviser. För mer information besök www.acarix.com.

ERYTECH to Present at the H.C. Wainwright Global Investment Conference17.5.2022 22:05:00 CEST | Press release

ERYTECHtoPresent at the H.C. WainwrightGlobal Investment Conference Cambridge, MA (U.S.) and Lyon (France), May 17, 2022 – ERYTECH Pharma (Nasdaq & Euronext: ERYP), a clinical-stage biopharmaceutical company developing innovative therapies by encapsulating therapeutic drug substances inside red blood cells, today announced that its Chief Executive Officer, Gil Beyen, will present at the H.C. Wainwright Global Investment Conference. The conference will be held in a hybrid format from May 23-26, 2022, in Miami, USA. The corporate presentation will be held in person on Wednesday, May 25 at 10:30am ET and will be available on-line on the conference website afterwards. Mr. Beyen will be available for one-to-one meetings with investors on May 24, 25 and 26. If you would like to arrange a one-on-one meeting or register, please contact your conference representative. For more information on the H.C. Wainwright 23rd Global Investment Conference, please visit the H.C. Wainwright Conference websi

EVS COMMUNICATES THE RESULTS OF THE ORDINARY GENERAL MEETING17.5.2022 21:59:34 CEST | Press release

Publication on May17, 2022, after market closure Regulated information EVS Broadcast Equipment S.A.: Euronext Brussels (EVS.BR), Bloomberg (EVS BB), Reuters (EVSB.BR) EVSCOMMUNICATES THERESULTSOFTHEORDINARYGENERAL MEETING EVS Broadcast Equipment SA, leading provider of live video production systems, held its Ordinary General Meeting on May 17, 2022. In total 73 shareholders representing 2,799,870 shares, or 19.5% of the company shares, attended by proxy the Ordinary General Meeting held physically at the company's registered office but for which the company had recommended its shareholders to attend by videoconference given the still sensitive health situation. All the resolutions have been approved, i.e.: - The remuneration report, the updated remuneration policy, the discharge of the Directors and the Auditor; - The 2021 annual accounts and the allocation of profits, including a total gross dividend of EUR 1.50 for fiscal year 2021 (such dividend is made up, on the one hand, of the i