TUI Norge

Dristig reklamekampanje fra Star Tour

Del
Ved lanseringen av Star Tours nye voksenkonsept Sensimar Resorts har turoperatøren fokusert på følelsene den perfekte ferien kan inspirere til, med ekte følelser og ekte reaksjoner. Kampanjen tar seeren gjennom en romantisk ferie med tilhørende oppturer og nedturer med kjæresteparet Charlotte og Valentin.
Sensimar Resorts Kampanje Star Tour
Sensimar Resorts Kampanje Star Tour

Første del av kampanjen retter seg mot par og den «perfekte» kjærlighetsferie, den internasjonale sangeren og låtskriveren Leona Lewis har også spilt inn sin egen versjon av Elton John’s ikoniske sang ‘Your Song’ for anledningen.

- Vi har gått for et litt mer dristig uttrykk denne gangen, men det er ekte og forhåpentligvis noe våre gjester kan kjenne seg igjen i eller bli inspirert av.  Våre nye Sensimar Resorts setter prikken over i-en for en perfekt parferie, sier Nora Aspengren, Kommunikasjonsansvarlig i Star Tour.

50 % Voksne på ferie

I dag er hver andre ferie som blir bestilt hos Star Tour gjort for to personer, og etterspørselen etter voksenferier er høy. Dette er grunnen til at Star Tour har utviklet det nye hotellkonseptet Sensimar Resorts, hvor alle detaljer er på plass til en hver tid for at gjestene skal få den beste mulige opplevelsen.

Fra Rod Stewart til Leona Lewis

Soundtracket til reklamen er en nyinnspilt versjon av Elton John’s klassiske ‘Your Song’ som har blitt brukt av Star Tour siden 2002. Tidligere har Star Tour brukt ‘Your Song’ versjonen sunget av Billy Paul og Rod Stewart, og denne gangen er det popikonet Leona Lewis som har laget en ny tolkning av den ikoniske låten.

- Jeg er en stor fan av Elton John og jeg har alltid elsket ‘Your Song’. Jeg var så glad for å få muligheten til å spille inn min egen versjon av sangen. Det er en vakker sang, både melodien og teksten er perfekt. Jeg håper andre også vil like den, sier Leona Lewis. 

20 nye Sensimar Resorts sommeren 2016

Sensimar Resorts vil bli gjort tilgjengelig på populære reisemål som Kypros, Kreta, Rhodos, Korfu, Mallorca, Tyrkia og Kroatia. Reisende som vil til mer eksotiske destinasjoner som Thailand og Mexico vil også få muligheten til å benytte seg av det nye hotellkonseptet.

Nytt Byrå

Nylig annonserte Star Tour nytt samarbeid med Forsman & Bodenfors, og Sensimar Resorts-kampanjen er det andre resultatet av dette samarbeidet, hvor familie-kampanjen i desember var den første. TV reklamen ble filmet på Sensimar Imperial Resort på Rhodos som er en av de 20 nye hotellene som er tilgjengelige for nordmenn denne sommeren.

Den nye reklamekampanjen vil være synlig i alle kjøpte, fortjente og eide kanaler, og den blir lansert eksternt 13. februar på TV, print, online og synliggjort via annonser på Facebook og Instagram.

Se hele reklamefilmen her:

https://youtu.be/5b3FJ1WIMnI

 Les mer om Sensimar Resorts her:

http://www.startour.no/hotell/sensimar

Kunde: TUI Nordic/Star Tour

Anna Laestadius, MarketingDirector, TUI Nordic
Linda M. Eriksson, Marketing Production Campaign Manager, TUI Nordic
Johan Ydring, Head of Media, TUI Nordic

Ad Agency: Forsman & Bodenfors

Projektleder: Greger Andersson
Skapere: Karin Jacobsson, Jonas Enghage, Eva Råberg, Karin Nolmark
Produksjonsledere: Anneli Kjellander, Jessica Edström
Digital produsent: Malin Careborg
Byråprodusent: Jens Odelbring
Produksjonsselskap: Camp David
Regissør: Simon Ladefoged
Fotograf: Karolina Henke


Media Agency: Carat / Dentsu Aegis

Nordic Account Director: Christin Ericsson
Nordic Account Manager: Ulrika Skoog

Nøkkelord

Kontakter

Bilder

Sensimar Resorts Kampanje Star Tour
Sensimar Resorts Kampanje Star Tour
Last ned bilde

Om TUI Norge

TUI Norge
TUI Norge
Lille Grensen 7
0159 Oslo Oslo

http://www.tui.no
TUI Nordic/ Star Tour er med en markedsandel på 20 prosent den største aktøren på det nordiske reisemarkedet. Konsernet ble etablert i 1961 og tilbyr pakkereiser, fly og cruise. Noen av våre mest populære reisemål er Kanariøyene, Thailand og Tyrkia. TUI Nordic/ Star Tour består av reisearrangørene Star Tour, TEMA, Nazar og WonderCruises, Fritidsresor i Sverige, Star Tour i Norge og Danmark, Finnmatkat i Finland og flyselskapet TUIfly Nordic. Konsernet har siden 2000 vært en del av konsernet TUI Group, verdens ledende turistkonsern med virksomhet i mer enn 180 destinasjoner verden over. Konsernet har base i Tyskland og TUI Group er børsnotert på både FTSE 100 indeksen og tyske MDax. I 2013/14 noterte TUI Group en omsetning på €18.7mrd og et resultat på €869m. Gruppen har ca. 77.000 ansatte i 130 land og tilbyr ca 30 millioner kunder heldekkende service fra booking til hjemkomst. TUI sin virksomhet dekker hele verdikjeden, hvilket inkluderer ledende reisearrangører, 1.800 reisebyråer i Europa, seks flyselskap med mer enn 130 kort- og langdistansefly, mer enn 300 egne hoteller deriblant RIU og Robinson. Med cruise skip som MS Europa og luksusskipet MS Europa 2, TUI Cruises «Mein Schiff- flåten og fartøy under varemerket Thomson Cruises i Storbritannia, er TUI et velposisjonert konsern innen det sterkt voksende cruisemarkedet. Globalt ansvar for bærekraftig økonomi, økologi og sosialt ansvar er grunnleggende i vår forretningsvirksomhet. Som eneste turistkonsern i verden er TUI. medlem av FNs Global Compact. Konsernet er også listet på den velrenommerte Dow Jones Sustainability Indices (DJSI).
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye