
Bring Dialog og Agillic i omni-channel-samarbeid

Bring Dialog tilbyr kundedialog på tvers av både fysiske og digitale kanaler, herunder strategi, dataanalyse og gjennomføring av kreativ og teknisk kundedialog. Dette skal nå kombineres med løsningen til det danske selskapet Agillic, som anses å ha det ledende systemet for omni-channel i Skandinavia.
Valgte den beste
- Vi vurderte flere av de store løsningene, og Agillic er definitivt best. Sammen med dem kan vi tilby «ende-til-ende-konsepter», som for eksempel lojalitetsprogram eller klubbkonsepter til en rekke bransjer. Vi har ambisjoner om å levere ekte omni-channel løsninger og lette derfor etter en plattform som setter kunden i sentrum og lar kanalene komme i annen rekke, sier administrerende direktør Arild Horsberg i Bring Dialog.
Bring Dialog er det klart ledende selskapet innen CRM i Norge, hvor omni-channel er i ferd med å bli det hurtigst voksende segmentet. Sammen skal de to selskapene videreutvikle løsningen, som er sentral i Bring Dialogs satsing på Market Automation og omni-channel framover.
Inspirerende og lønnsomt
- Det er inspirerende at partnerskapet virker svært vellykket. Bring Dialog og Agillic har allerede inngått avtale med den første større norske virksomheten, og vi sikter oss nå inn på andre, store B2C-kunder i Norge, sier Horsberg.
Agillic samarbeider også med business intelligence-virksomheten SAS Institute. Det har resultert i avtaler med blant andre Santander Bank, Norgesgruppen, Entercard og Colorline. Nå satser Agillic på ytterligere ekspansjon.
Skal bli større
- Innen vi for alvor vender blikket mot oversjøiske markeder, må vi styrke vår posisjon i Norden. Vi er sterkt representert i Danmark, og med suksessen siste år ser vi frem til et virkelig spennende 2016 i samarbeid med Bring Dialog, sier direktør i Agillic, Jesper Valentin.
Markedet for marketing automation og omni-channel-løsninger er i rivende utvikling. Agillics løsning er ledende innenfor andregenereasjons-løsninger.
- Det er tydelig at flere og flere har behov for en mer aktiv prosess for å binde kundeopplevelsene sammen på tvers av kanalene - både inbound og outbound. Partnerskapet med Bring Dialog bekrefter at dette er tilfellet også i Norge, avslutter Valentin.
FAKTA:
Agillic er en danskutviklet marketing automation plattform, og står bak kundeklubber som Matas, DSB+, Sydbank, Mofibo, MaxiZoo m.fl.
Bring Dialog er Norges største byrå innen kundedialog og CRM, med 80 ansatte og 185 MNOK i omsetning i 2015. Selskapet er helheid av Posten Norge AS. Bring Dialog arrangerer hvert år www.dialogkonferansen.no – Skandinavias største konferanse innen kundedialog og digital markedsføring
Kontakt: Arild Horsberg, arild.horsberg@bringdialog.no / 92692023
Nøkkelord
Kontakter
Gjelder kun pressehenvendelser
Tel:+ 47 95 14 80 00presse@posten.noBilder

Om Posten Norge
Posten Norge AS er et nordisk post- og logistikkonsern som utvikler og leverer helhetlige løsninger innenfor post, kommunikasjon og logistikk, med Norden som hjemmemarked. Konsernet møter markedet med to merkevarer, Posten og Bring: Posten kjennetegner tilbudet til privatkunden, postkontornettet og den daglige postdistribusjonen til hele det norske folk. Bring retter seg mot bedriftskunder innen post og logistikk i Norden, og består av spesialister med spisskompetanse innenfor hvert sitt område.
Følg pressemeldinger fra Posten Norge
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Posten Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Posten Norge
Grønt og blått frimerke markerer Oslo som europeisk miljøhovedstad26.12.2018 12:00:00 CET | Pressemelding
Blå fjord, grønn skog – og den europeiske miljøhovedstaden i midten.
Juleposten kom fram24.12.2018 12:00:00 CET | Pressemelding
Fra Postens terminaler over hele landet meldes det om rekordmange pakker i desember – og rent bord julaften.
Denne helgen MÅ du huske to ting15.12.2018 12:41:01 CET | Pressemelding
Fristen for å sende post som skal rekke frem til jul er i morgen, søndag. Og så må du hente pakkene dine så fort som mulig.
Mye julepost med digitale frimerker15.12.2018 08:45:00 CET | Pressemelding
For første gang kan juleposten sendes med digitale frimerker. Bare den siste uken er det skrevet hele 50.000 koder.
Posten vurderer ytterligere sentralisering13.12.2018 14:34:13 CET | Pressemelding
Fallet i brevvolumene skjer raskere enn noensinne, og Posten varsler ytterligere tiltak for å møte de økonomiske konsekvensene av dette.