Star Tour sin nyeste kampanje setter barna i fokus

Star Tour satser stort på sine flaggskiphoteller, Blue Village Family Life, og utvider tilbudet med hele 8 nye konsepthoteller sommeren 2016. Unikt for konseptet er Bamses egen Svømmeskole, der nærmere 5.000 barn vil lære å svømme neste sommer. En undersøkelse nylig utført blant Star Tour sine gjester viser at majoriteten av de spurte foretrekker at barna lærer å svømme mens de er på ferie fremfor her hjemme. Dette er en av grunnene til at Star Tour har valgt å fokusere på Bamses Svømmeskole i sin sommerkampanje.
- Kampanjen er basert på det enkle faktum at dersom barna koser seg på ferie, så har familien det bra. Og det er jo veldig gøy å lære seg å svømme, vi har derfor valgt å fokusere på det i vår sommerkampanje, sier Nora Aspengren, Kommunikasjonsansvarlig i Star Tour.
En annen viktig del av kampanjen er naturligvis verdens sterkeste bjørn Bamse, som lenge har vært en sentral del av ferieuniverset på Star Tour sine familiehoteller.
Tidligere i år ble det klart at Star Tour og TUI Nordic har inngått samarbeid med reklamebyrået bak kampanjer som United Nations Food Programme/ 805 million names og Volvo Trucks/ The Epic Split, Forsman & Bodenfors. Dette er byråets første reklamekampanje for Star Tour. Første del av TV-kampanjen fokuserer på det mange anser som en perfekt ferie; barn som har det gøy i bassenget.
Sommerkampanjen vil vises i kjøpte, organiske og egne kanaler fra og med 23. desember og inkluderer TV, print, online, Facebook og instagram.
Lenker:
https://youtu.be/rfRGy5I8uO8
Embed code:
<iframe width="640" height="360" src="https://www.youtube.com/embed/rfRGy5I8uO8?feature=player_detailpage" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Nøkkelord
Kontakter
Nora AspengrenKommunikasjons- ansvarlig i Star Tour
Tel:+47 90 63 60 63Nora.aspengren@startour.noBilder
Om TUI Norge
Følg pressemeldinger fra TUI Norge
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra TUI Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra TUI Norge
Ferietips: De fem beste strendene på Kreta12.6.2025 15:00:07 CEST | Pressemelding
Hellas er nordmenns ubestridte favoritt om sommeren, men med over 6000 ulike øyer er det vanskelig å velge hvilken man skal bestille sommerferien til. Da kan utvalget av drømmestrender være avgjørende.
Ukas tall fra TUI: 2 800 00012.6.2025 13:15:12 CEST | Pressemelding
Hver uke presenterer vi et tall som beskriver verdens største reiseoperatør TUI på en aller annen måte. Tallet denne uka er 2 800 000.
Mange jakter på sommerferien akkurat nå10.6.2025 11:47:16 CEST | Pressemelding
– Bestillingene har økt med 24 % de siste par ukene, så veldig mange sitter med valgets kval akkurat nå, sier kommunikasjonssjef i TUI Norge, Anne Mørk-Løwengreen.
Lanserer to ferier i én til nordmenns favoritt6.6.2025 06:00:00 CEST | Pressemelding
TUI lanserer kombinasjonsreiser til Gran Canaria og Tenerife vinteren 2025. Nå kan reisende oppleve to ulike områder og hoteller på samme øy, uten å måtte tenke på logistikken
Ukas tall fra TUI: 1 500 0004.6.2025 11:55:42 CEST | Aktuelt
Hver uke presenterer vi et tall som beskriver verdens største reiseoperatør TUI på en aller annen måte. Tallet denne uka er 1 500 000.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom