Star Tour sin nyeste kampanje setter barna i fokus

Star Tour satser stort på sine flaggskiphoteller, Blue Village Family Life, og utvider tilbudet med hele 8 nye konsepthoteller sommeren 2016. Unikt for konseptet er Bamses egen Svømmeskole, der nærmere 5.000 barn vil lære å svømme neste sommer. En undersøkelse nylig utført blant Star Tour sine gjester viser at majoriteten av de spurte foretrekker at barna lærer å svømme mens de er på ferie fremfor her hjemme. Dette er en av grunnene til at Star Tour har valgt å fokusere på Bamses Svømmeskole i sin sommerkampanje.
- Kampanjen er basert på det enkle faktum at dersom barna koser seg på ferie, så har familien det bra. Og det er jo veldig gøy å lære seg å svømme, vi har derfor valgt å fokusere på det i vår sommerkampanje, sier Nora Aspengren, Kommunikasjonsansvarlig i Star Tour.
En annen viktig del av kampanjen er naturligvis verdens sterkeste bjørn Bamse, som lenge har vært en sentral del av ferieuniverset på Star Tour sine familiehoteller.
Tidligere i år ble det klart at Star Tour og TUI Nordic har inngått samarbeid med reklamebyrået bak kampanjer som United Nations Food Programme/ 805 million names og Volvo Trucks/ The Epic Split, Forsman & Bodenfors. Dette er byråets første reklamekampanje for Star Tour. Første del av TV-kampanjen fokuserer på det mange anser som en perfekt ferie; barn som har det gøy i bassenget.
Sommerkampanjen vil vises i kjøpte, organiske og egne kanaler fra og med 23. desember og inkluderer TV, print, online, Facebook og instagram.
Lenker:
https://youtu.be/rfRGy5I8uO8
Embed code:
<iframe width="640" height="360" src="https://www.youtube.com/embed/rfRGy5I8uO8?feature=player_detailpage" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Nøkkelord
Kontakter
Nora AspengrenKommunikasjons- ansvarlig i Star Tour
Tel:+47 90 63 60 63Nora.aspengren@startour.noBilder
Om TUI Norge
Følg pressemeldinger fra TUI Norge
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra TUI Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra TUI Norge
Ny favoritt: – Hit vil vi i høstferien2.9.2025 08:25:05 CEST | Pressemelding
– I høstferien må fjorårets favoritt nøye seg med fjerdeplassen, sier kommunikasjonssjef i TUI Norge, Anne Mørk-Løwengreen.
Disse reisemålene tok av på TikTok i sommer26.8.2025 09:53:35 CEST | Pressemelding
– Sosiale medier har stor påvirkning på hvor vi vil reise. De skaper nye og forsterker gamle reisemønstre, sier kommunikasjonssjef i TUI Norge, Anne Mørk-Løwengreen.
TUI maraton på Mallorca er utsolgt22.8.2025 06:00:00 CEST | Pressemelding
To måneder før startskuddet går, er det ikke en eneste billett igjen til TUI Palma Marathon Mallorca. – Løpsreiser er blitt skikkelig trendy, sier kommunikasjonssjef i TUI Norge, Anne Mørk-Løwengreen.
Her kan du nyte Syden-solen uten klær20.8.2025 10:08:39 CEST | Pressemelding
Det finnes mange vakre strender i Syden-favorittene Hellas og Spania, hvor klær er valgfritt. – Her får du noen tips, uansett om du vil dra dit selv eller unngå dem. Det er opp til deg, sier kommunikasjonssjef i TUI Norge, Anne Mørk-Løwengreen.
Høysesong for reisekupp og høstferie16.8.2025 06:00:00 CEST | Pressemelding
Er du på jakt etter reisekupp, er det august som gjelder, men etterspørselen er høyest i høstferien.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom