TUI Norge

TUI Nordic/Star Tour har valgt Forsman & Bodenfors

Del
TUI Nordic/Star Tour viser kreative krefter på Nordisk nivå. Valget av nytt reklamebyrå har falt på velrennomerte Forsman & Bodenfors.

Inngående kunnskap om de ulike nordiske markedene, sterk digital kompetanse og erfaring innen reiseliv tippet vekten da TUI Nordic, Nordens største reiseoperatør, valgte Forsman & Bodenfors som nytt reklamebyrå.

- Det er utrolig spennende å skulle bygge vår merkevare sammen med en av verdens mest fremtredende reklamebyråer. Forsman & Bodenfors er et byrå med nøkkelkompetanse som gjenspeiler vår Nordiske organisasjon. Deres kreativitet, faglige tyngde og internasjonale erfaring gjør at de blir en viktig partner i vår virksomhet fremover, sier Anna Læstadius, Nordic Marketing Director.

TUI Nordic fortsetter samarbeidet med Carat Dentsu Aegis som ble inngått i fjor.

- Vi har, med hjelp av Carat Dentzu Aegis, fått en mer helhetlig tilnærming til måten vi planlegger og optimaliserer våre medieinvesteringer på i Norden. Allerede nå ser vi resultatene av samarbeidet, og dette er bare begynnelsen, sier Johan Ydring, Nordic Media Manager.

Forsman & Bodenfors

Reklamebyrået er kjent for kampanjer som United Nations Food Programme/ 805 million names, Volvo Trucks/ The Epic Split og Helly Hansen/ First Tracks. Du kan lese mer om Forsman & Bodenfors her http://www.fb.se/work/best-of

Nøkkelord

Kontakter

Om TUI Norge

TUI Norge
TUI Norge
Lille Grensen 7
0159 Oslo Oslo

http://www.tui.no
TUI Nordic/ Star Tour er med en markedsandel på 20 prosent den største aktøren på det nordiske reisemarkedet. Konsernet ble etablert i 1961 og tilbyr pakkereiser, fly og cruise. Noen av våre mest populære reisemål er Kanariøyene, Thailand og Tyrkia. TUI Nordic/ Star Tour består av reisearrangørene Star Tour, TEMA, Nazar og WonderCruises, Fritidsresor i Sverige, Star Tour i Norge og Danmark, Finnmatkat i Finland og flyselskapet TUIfly Nordic. Konsernet har siden 2000 vært en del av konsernet TUI Group, verdens ledende turistkonsern med virksomhet i mer enn 180 destinasjoner verden over. Konsernet har base i Tyskland og TUI Group er børsnotert på både FTSE 100 indeksen og tyske MDax. I 2013/14 noterte TUI Group en omsetning på €18.7mrd og et resultat på €869m. Gruppen har ca. 77.000 ansatte i 130 land og tilbyr ca 30 millioner kunder heldekkende service fra booking til hjemkomst. TUI sin virksomhet dekker hele verdikjeden, hvilket inkluderer ledende reisearrangører, 1.800 reisebyråer i Europa, seks flyselskap med mer enn 130 kort- og langdistansefly, mer enn 300 egne hoteller deriblant RIU og Robinson. Med cruise skip som MS Europa og luksusskipet MS Europa 2, TUI Cruises «Mein Schiff- flåten og fartøy under varemerket Thomson Cruises i Storbritannia, er TUI et velposisjonert konsern innen det sterkt voksende cruisemarkedet. Globalt ansvar for bærekraftig økonomi, økologi og sosialt ansvar er grunnleggende i vår forretningsvirksomhet. Som eneste turistkonsern i verden er TUI. medlem av FNs Global Compact. Konsernet er også listet på den velrenommerte Dow Jones Sustainability Indices (DJSI
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye