TUI Nordic/Star Tour har valgt Forsman & Bodenfors
Inngående kunnskap om de ulike nordiske markedene, sterk digital kompetanse og erfaring innen reiseliv tippet vekten da TUI Nordic, Nordens største reiseoperatør, valgte Forsman & Bodenfors som nytt reklamebyrå.
- Det er utrolig spennende å skulle bygge vår merkevare sammen med en av verdens mest fremtredende reklamebyråer. Forsman & Bodenfors er et byrå med nøkkelkompetanse som gjenspeiler vår Nordiske organisasjon. Deres kreativitet, faglige tyngde og internasjonale erfaring gjør at de blir en viktig partner i vår virksomhet fremover, sier Anna Læstadius, Nordic Marketing Director.
TUI Nordic fortsetter samarbeidet med Carat Dentsu Aegis som ble inngått i fjor.
- Vi har, med hjelp av Carat Dentzu Aegis, fått en mer helhetlig tilnærming til måten vi planlegger og optimaliserer våre medieinvesteringer på i Norden. Allerede nå ser vi resultatene av samarbeidet, og dette er bare begynnelsen, sier Johan Ydring, Nordic Media Manager.
Forsman & Bodenfors
Reklamebyrået er kjent for kampanjer som United Nations Food Programme/ 805 million names, Volvo Trucks/ The Epic Split og Helly Hansen/ First Tracks. Du kan lese mer om Forsman & Bodenfors her http://www.fb.se/work/best-of
Nøkkelord
Kontakter
Nora AspengrenKommunikasjons- ansvarlig i Star Tour
Tel:+47 90 63 60 63Nora.aspengren@startour.noOm TUI Norge
Følg pressemeldinger fra TUI Norge
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra TUI Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra TUI Norge
Ferieoppførselen vi helst ikke vil innrømme14.7.2025 06:00:00 CEST | Pressemelding
– Jeg håper det ikke skjuler seg store mørketall her, sier kommunikasjonssjef i TUI Anne Mørk-Løwengreen. Reiseoperatøren har nemlig spurt nordmenn om hvordan de oppfører seg på ferie.
TUI lanserer to nye reisemål i Portugal10.7.2025 06:00:00 CEST | Pressemelding
Denne sommeren kan nordmenn oppdage to nye perler langs den portugisiske rivieraen. TUI utvider sommertilbudet med Cascais og Estoril.
Flere nordmenn velger eksotisk i sommer7.7.2025 06:00:00 CEST | Pressemelding
– En klassisk Syden-reise er fortsatt mest populært, men 57 % flere velger en litt lengre flyreise til et mer eksotisk reisemål denne sommeren, sier kommunikasjonssjef i TUI, Anne Mørk-Løwengreen.
Ukas tall fra TUI: 33 9454.7.2025 12:01:03 CEST | Pressemelding
Hver uke presenterer vi et tall som beskriver verdens største reiseoperatør TUI på en aller annen måte. Tallet denne uka er 33 945.
Rydder 400 kilo søppel fra strendene på Rhodos30.6.2025 06:00:00 CEST | Pressemelding
Hver gang TUI Junior Academy rydder strender på Rhodos, fjerner de i snitt 400 kilo plast og annet søppel.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom